کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

جوایز اسکار 2013 مشخص شدند+عکس

 

آغاز مراسم

۱۷:۳۰ هشتاد و پنجمین مراسم اسکار در سالن "دالبی تیاتر" آغاز شد و ست مک‌فارلین به روی صحنه آمد. او در آغاز با شماری از نامزدهای امسال از جمله بن افلک، رومن کاپولا و دنیل دی‌لوئیس شوخی می‌کند.

۱۷:۳۵ کاپیتان کرک از سریال پرطرفدار "پیشتازان فضا" بر روی تصویر بزرگی روی صحنه ظاهر می‌شود.

۱۷:۴۰ مجری مراسم ترانه‌ای کلاسیک را که یادآور فضای فیلم‌های موزیکال است، اجرا می‌کند و شارلیز ترون و چنینگ تیتوم به روی صحنه می‌آیند و همراه با ترانه می‌رقصند.

۱۷:۴۵ دنیل رادکلیف و جوزف گوردون لویت نیز به روی صحنه می‌آیند و همراه با ست مک‌فارلین قطعه کوتاه موزیکالی را اجرا می‌کنند. اسکار امسال همچنین نگاهی به فیلم‌های موزیکال هالیوود از ابتدا تا کنون دارد و ترانه‌های موزیکال در خلال برنامه اجرا می‌شوند.

۱۷:۵۰ اسکار بهترین نقش مکمل مرد: اکتاویا اسپنسر به روی صحنه می‌آید و نامزدهای بهترین هنرپیشه‌ مرد نقش مکمل را اعلام می‌کند. این جایزه به کریستوف والتز برای نقش‌آفرینی در فیلم "جانگوی آزاد شده" رسید. این دومین جایزه اسکار کریستوف والتز است. او در سال ۲۰۱۰ نیز برای فیلم "حرامزاده‌های بی‌شرف" اسکار هنرپیشه مرد نقش مکمل را به دست آورده بود.

۵۵ اسکار بهترین انیمیشن کوتاه: پل راد و ملیسا مک‌کارتی به روی صحنه می‌آیند و اسامی نامزدهای بهترین انیمیشن کوتاه را اعلام می‌کنند. این جایزه به "مرد کاغذی" (Paperman) ساخته جان کارز تعلق می‌گیرد. این نخستین جایزه اسکار آقای کارز به شمار می‌رود.

۱۸:۰۰ اسکار بهترین انیمیشن: پل راد و ملیسا مک کارتنی اسامی نامزدهای بهترین انیمیشن را نیز اعلام می‌کنند. فیلم "شجاع" (Brave) به کارگردانی مایک اندروز و برندان چپمن این جایزه را از آن خود می‌کند.

۱۸:۰۵ ریز ویتراسپون به روی صحنه می‌آید و سه نامزد بهترین فیلم را معرفی می‌کند. قطعاتی از هر کدام از این فیلم‌ها (بینوایان، زندگی پای، هیولاهای جنوب وحشی) به نمایش در می‌آیند.

۱۸:۱۰ اسکار بهترین فیلمبرداری: جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری به کلادیو میراندا برای فیلم "زندگی پای" رسید.

۱۸:۱۵ اسکار بهترین جلوه‌های تصویری: "زندگی پای" همچنین اسکار بهترین جلوه‌های تصویری را به دست آورد. به دلیل طولانی بودن نطق تشکر گروه سازنده در میانه آن موسیقی اخطار پخش شد.

۱۸:۱۸ اسکار بهترین طراح لباس: جنیفر انیستون و چنینگ تیتوم (سکسی‌ترین مرد سال ۲۰۱۲) نامزدهای بهترین طراح لباس را معرفی کردند. ژاکلین دوران برای فیلم "آنا کارنینا" اسکار این شاخه را دریافت کرد.

۱۸:۲۰ اسکار بهترین گریم و آرایش مو به لیزا وست کات و جولی دارت‌نل برای فیلم موزیکال "بینوایان" می‌رسد.

۱۸:۲۲ هالی بری به روی صحنه می‌آید و همگان را به تماشا و شنیدن گوشه‌هایی از موسیقی و فیلم‌های جیمز باند دعوت می‌کند. هالی بری در فیلم "روز دیگر بمیر" به عنوان چهره زن در فیلم جیمز باند ایفای نقش کرده بود.

۱۸:۲۵شرلی بسی، خواننده‌ی کهنه‌کار بریتانیایی ترانه "انگشت طلایی" نخستین ترانه متن فیلم‌های جیمز باند را اجرا می‌کند. این نخستین اجرای شرلی بسی بر روی صحنه اسکار در تاریخ برگزاری این مراسم است. اجرای او با استقبال پرشور حاضران همراه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد