کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

جزئیات گم شدن 80 دانشجوی دختر دانشگاه پیام نور


رئیس دانشگاه پیام ‌نور گیلان در پی حادثه گم‌ شدن دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌ نور آستانه اشرفیه از

خانواده ‌های آنان عذرخواهی کرد.
                         

روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۳ در ساعت های اولیه شب یکی از سایت های محلی گیلان خبر از گم شدن ۸۰ دانشجوی پیام نور در کوه های ماسوله داد.در این خبر آمده بود که حدود ۸۰ دانشجوی پیام نور آستانه اشرفیه که در یک اردو شرکت می کردند به کوه های ماسوله رفته اند و در بین راه گم شده اند.این حادثه آنهم برای دانشجویان دختر آنقدر مهم بود که معاون سیاسی امنیتی استان گیلان نیز بلافاصله در جریان موضوع قرار گرید.

ادامه خبر در ادامه مطلب

  
محمد احمدی پورˈ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گروه که روز چهارشنبه به ارتفاعات للندیز ماسوله رفته بودند، به علت شدت مه گرفتگی در ارتفاعات منطقه کوه بن که منطقه ای جنگلی است، قادر به تشخیص مسیر حرکت نشدند که با همکاری گروه امدادی هلال احمر شب گذشته به سلامت نجات یافتند.
وی خاطرنشان کرد: ساعت 20 و 30 دقیقه شب ،گم شدن گروه هفتاد نفره دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور به همراه چهار نفر مرد اعزامی هلال احمر آستانه اشرفیه به فرمانداری فومن اعلام و طی هماهنگی که فرماندار با این معاونت انجام داد؛ عملیات جستجو و انتقال این گروه کوهنوردی آغاز شد.
به گفته معاون استاندار گیلان؛ گروه امدادی هلال احمر با تجهیز امکانات و نیازمندی هایی چون آب، خرما و بیسکویت خود را به گروه رساند ولی به دلیل خستگی و نبود دید کافی، شب را در منطقه با روشن کردن آتش سپری و ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه، به سمت پایین حرکت کردند.
وی یادآور شد: اعضای این گروه هیچ گونه آسیبی ندیدند و تنها یک نفر دچار گرفتگی عضله شده بود.
در همین رابطه مرتضی رضایی رئیس دانشگاه پیام ‌نور گیلان در پی حادثه گم شدن دانشجویان دختر دانشگاه پیام ‌نور آستانه اشرفیه از خانواده‌های آنان عذرخواهی و اعلام کرد: با خاطیان و عوامل این اردو به شدت برخورد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد