کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

یاد تو

یاد تو پرچم سفیدیست در میان شورش این همه * فکر *

جهت اطلاع دانشجویان

استاد مشغول درس دادن بود. یکی از بچه های درسخون که معلوم بود درس رو جلو جلو خونده مرتب از استاد سوال می کرد. استاد بهش گفت:عزیزم اجازه بده من مطلب رو کامل بگم بعد بپرس. من که فضا رو مناسب دیدم گفتم استاد این بچه خیلی بی قراری می کنه. کلاس ترکید از خنده.

اس ام اس

در اغوشم ارام بگیر ، ولی قسم به تو که من دیگر تنها باسیگارم به ارامش میرسم.

2000 کیلومتر رکاب زدن از بافق تا تبریز



به نقل از پایگاه خبری (www.bafghnews.ir)

ترم تابستان 92-93دانشگاه پیام نور مرکز بافق

با سلام 

دانشجویان عزیز امتحانات ترم تابستان از 27 مرداد شروع می شود.

برایتان ارزوی موفقیت و سربلندی از خداوند متعال خواهانم.

دانلود فیلم سیل منطقه سبزدشت

باتوجه به سرعت پایین اینترنت منطقه سبزدشت فیلمی از این حادثه ظرف چند روز اینده برروی سایت قرار خواهد گرفت.

ازهمراهی شما بازدیدکنندگان ممنونیم.

سیل درمنطقه سبزدشت و خسارت براوردشده ان

روزیکشنبه براثر بارش باران شدید درمنطقه سبزدشت بافق سیل جاری شد در پی این حادثه یک دستگاه ماشین پژو اردی که ازسمت روستای کرمانی به سمت بنیز درحال حرکت بود در فاصله 12 کیلومتری دهستان بساب نرسیده به روستای بشکان بدلیل نبود پل وسرعت زیاد ماشین و جاری شدن سیل راننده و سرنشین هردو ازجاده منحرف شدنددرپی این حادثه گروه های امدادی اعم از هلال احمر ستاد حوادث غیرمترقبه سپاه و نیروی انتظامی و اهالی مردم به نطقه حادثه دیده اعزام شدندراننده نجات یافت و سریعا با امبولانس مرکز درمانی بساب به بیمارستان بافق اعزام شد.

اما سرنشین که زن بود سیل ان را با خودبرده بود.

نیروهای هلال احمربافق وکرمان تاروزدوشنبه به جستجوی خودادامه دادندتا اینکه سرانجام ساعت 10 صبح روز دوشنبه جسدسرنشین ماشین درحوالی روستای کشکوییه پیدا و برای طی مراحل قانونی به بافق منتقل شد.

سرانجام روز سه شنبه جسدسرنشین مانشین ساعت 10 صبح در روستای کرمانی تعشیع وبه خاک سپرده شد.

به گفته اقای خاوری فرماندارشهرستان بافق خسارات وارده به منطقه سبزدشت بالغ بر100 میلیون ریال می باشدکه برای تامین اعتبارات به ستادحوادث غیرمترقبه استان یزد اعلام خواهدشد.

در این جا ازکلیه اهالی خونگرم وشهیدپرور سبزدشت.رییس جمعیت هلال احمر بافق.پاسگاه انتظامی سبزدشت.فرماندهی انتظامی و سپاه بافق وکرمان وکلیه کسانی که مارا دراین حادثه همراهی کردند کمال تشکررا دارم.ازخدای منان برای خانواده امیری صبروبرای بازماندگان طول عمر خواهانم.

حمیدرضارحیمی

مدیرسایت کلبه تنهایی دانشجویان ودانشجوی دانشگاه بافق ساکن دهستان بساب

نحوه اطلاع از تستی یا تشریحی بودن امتحانات پیام نور

 

تستی تشریحی بودن امتحانات دانشگاه پیام نور در لیست منابع هر رشته برای هر درس اعلام میشود.
به گزارش اخبار پیام نور www.kolbeye-tanhaei.ir امتحان دادن در دانشگاه پیام نور کار هر کسی نیست ! گاو نر می خواهد مرد کهن ! دانشجویانی که در این دانشگاه درس می خوانند هر ترم ممکن است با نحوه جدیدی از سوالات امتحانی روبرو شوند از تغییر منابع و سایر مواردکه بگذریم به تستی و تشریحی بودن سوالات هر امتحان میرسیم ! سوالاتی که ممکن است این ترم تستی و ترم دیگر تشریحی ! و یا ترکیبی از سوالات تستی و تشریحی باشد! شاید هیچ شکی برای هیچ طراح سوال و مسوولی وجود نداشته باشد که نحوه طراحی سوالات تستی یا تشریحی در مطالعه دانشجو تاثیر دارد.چند ترمی می باشد که تستی و تشریحی بودن امتحانات پایان ترم پیام نور در لیست منابع هر رشته برای هر درس اعلام میشود. در لیست منابع دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام نور ستونی وجود دارد با عنوان "نوع آزمون" (راهنما) در این ستون روبروی هر درسی نحوه طراحی سوالات مشخص شده است. ملاک تستی تشریحی سوالات امتحانات پایان ترم پیام نور آخرین لیست منابع اعلام شده برای همان ترم می باشد*. پس دانشجویان پیام نور برای انکه دچار مشکل نشوند همواره باید لیست منابع جدید و حتی اصلاحیه های منابع را که ممکن است در طول ترم ارائه شوند را مطالعه کنند تا بتوانند از تستی یا تشریحی بودن امتحانات مطلع شوند.
شایعاتی هم مبنی بر اینکه کلیه امتحانات ترم تابستان تستی می باشد وجود دارد که در همین جا به این شایعات پایان داده و اخبار پیام نور اعلام می کند ملاک تستی یا تشریحی بودن امتحانات ترم تابستان پیام نورلیست منابع نیمسال دوم ستون "نوع آزمون" می باشد
* (به استثنا خطاهای انسانی یا سیستمی)