کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

عاقبت مسافر مست هواپیما(+عکس)

 

<>
مسافر مستی که با حرکات غیر قابل کنترل نظم هواپیما را بر هم زده بود، تا زمان فرود هواپیما با نوارچسب مهار شد. به گزارش بازتاب ؛ کارل آرتورسون (Karl Arthorsson) ایسلندی 46 ساله‌ای که از ریکیاوک (Reykjavik) پایتخت ایسلند...


مسافر مستی که با حرکات غیر قابل کنترل نظم هواپیما را بر هم زده بود، تا زمان فرود هواپیما با نوارچسب مهار شد.

به گزارش بازتاب ؛ کارل آرتورسون (Karl Arthorsson) ایسلندی 46 ساله‌ای که از ریکیاوک (Reykjavik) پایتخت ایسلند عازم نیویورک بود، پس از آنکه مدام فریاد می‌زد و بعد هم به یک زن حمله کرد توسط مسئولان هواپیما با نوارچسب به صندلی بسته شد


این مسافر به مدت چهار ساعت از این پرواز شش ساعته به صندلی هواپیما چسبیده بود بود و پس از پیاده شدن از هواپیما نیز توسط پلیس دستگیر شد
عاقبت مسافر مست هواپیما(+عکس)


برچسب ها:

عاقبت,مسافر,مست,هواپیما,عکس


درددل‌های تنها بانوی خلبان کرمانشاهی / عکس

 

<>
تک بانوی خلبان کرمانشاهی در ادامه گفت: یک روز به سراغ یکی از مسوولان استانداری کرمانشاه رفتم تا از او طلب کمکی حتی در قالب وام برای ادامه تحصیلم کنم که او در پاسخ نامه‌ام را پس داد و گفت: «خانم برو شوهر کن و بشین خانه، زن را چه به پرواز و خلبانی».


این گفته‌ تک بانوی خلبان کرمانشاهی است:« اگر چهره‌ام را به هم ریخته و بی‌حوصله می‌بینید، حاصل بی‌توجهی‌های برخی مسوولین استانی است که برای حل مشکلاتم کمک نمی‌کنند.»

به گزارش ایسنا، «خدیجه صیفی»، خلبان هواپیماهای فوق سبک و دانشجوی دوره‌ی خلبانی هواپیماهای مسافربری است که این روزها دل پر و گلایه‌های بسیاری از دست مسوولان استان کرمانشاه دارد.

درددل‌های تنها بانوی خلبان کرمانشاهی / عکس

او پس از ناامیدی از کمک مسوولان برای حل مشکلش، به دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه آمد تا بتواند حداقل بغض‌های گلویش را فریاد زند تا شاید گوشی برای شنیدن باشد.

خدیجه به ما گفت که 28 سال دارد و اهل کرمانشاه است.

او هم مثل خیلی‌ها، رویای پرواز آرزوی کودکی‌اش بود. اما مثل همون خیلی‌ها، رویایش را فراموش نکرد و برای پرواز رنج‌ها کشید.

خدیجه می‌گوید: شوق پرواز چنان لذت و غروری به انسان می‌دهد که هرگز نمی‌توانی آن را رها کنی.

او برای اولین بار در سال 1387 به رویای کودکی‌اش جامه عمل پوشاند و با پاراگلایدر در آسمان‌ها به پرواز درآمد و همین چشیدن طعم پرواز برایش کافی بود که دیگر آن را رها نکند.

پس از آن بود که خدیجه دوران دانشجویی خلبانی هواپیماهای فوق سبک (UL) را زیر نظر کاپیتان پورمند گذراند.

سپس در کمیسیون طب هوایی (AMC) هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز پذیرفته شد و به سراغ گذراندن دوره‌ی آموزش خلبانی هواپیماهای مسافربری رفت.

خدیجه می‌گوید: در کل ایران تنها 9 زن هستند که در دانشکده‌ی خلبانی وابسته به سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مشغول تحصیل هستند.

و اینجا بود که سر درد و دل‌های خدیجه باز شد و گفت: نزدیک به دو سال است که برای تامین بخشی از هزینه‌های تحصیلم به سراغ مسوولان استانداری و نمایندگان کرمانشاه در مجلس رفتم، اما دریغ از کوچکترین کمکی!

تک بانوی خلبان کرمانشاهی در ادامه گفت: یک روز به سراغ یکی از مسوولان استانداری کرمانشاه رفتم تا از او طلب کمکی حتی در قالب وام برای ادامه تحصیلم کنم که او در پاسخ نامه‌ام را پس داد و گفت: «خانم برو شوهر کن و بشین خانه، زن را چه به پرواز و خلبانی».

خدیجه می‌گوید: تاکنون بارها به مسوولان استان گفته‌ام که حداقل به من کاری بدهید تا بتوانم هزینه‌های تحصیلم را کسب کنم. اما گویا از این‌که یک زن بخواهد خلبان شود، خوششان نمی‌آید و مایلند که زن‌ها فقط خانه‌داری کنند.

او هم‌چنین مدعی دریافت دعوتنامه‌های متعدد از دانشکده‌های خلبانی کشورهای اروپایی و آمریکایی شد و ادامه داد برایم دعوتنامه ارسال شد و تاکنون بارها با من تماس گرفتند و از من دعوت کردند، اما به خاطر عشقی که به آب و خاکم دارم هرگز به این دعوتنامه‌ها پاسخی ندادم.

... خلاصه این‌که خدیجه دل پر درد و گلایه‌های بسیاری دارد، باشد که از این طریق صدای او به گوش مسوولان برسد. 

برچسب ها:,درد,دل,‌های,تنها,بانوی,خلبان,کرمان,شاهی,/,عکس



 

ازدواج دوقلوهای همسان باهم +عکس

 

<>
به گزارش پرشین وی وقتی خواهران دوقلو دارلن و دیان نتمیر در جشنواره دوقلوها در اوهایو شرکت کردند مردی از میان خیل جمعیت دوقلوهای شرکت کننده، نظر آنها را به خود جلب کرد..\n

 

ازدواج دوقلوهای همسان باهم   

 

برچسب ها:ازدواج,دو,قلو,های,همسان,با,هم,عکس


ادامه مطلب ...

اولین تصاویر منتشر شده از ادل و پسرش +عکس

 

<>
به گزارش پرشین وی ادل در حالی که قصد پرواز به لس آنجلس را داشت برای اولین بار تصاویری از او در حالی که پسرش را در آغوش داشت منتشر شد.

اولین تصاویر منتشر شده از ادل و پسرش 

 

برچسب ها:اولین,تصاویر,منتشر,شده,از,ادل,و,پسرش,عکس



ادامه مطلب ...

آرایش های بسیار ماهرانه دختر 18 ساله +عکس

 

آرایش های بسیار ماهرانه دختر 18 ساله 

 

نوجوانی که سابقا آنقدر خجالتی بود که از رفتن به مهمانی اجتناب می کرد و نمی توانست در کلاس صحبت کند ، اکنون از طریق سایت یوتوب تبدیل به یک ستاره اینترنتی شده است.

به گزارش پرشین وی اما پیکلز 18 ساله ، بعد از سالها تلاش برای کنار آمدن با استرس های اجتماعی با انتشار ویدئوهای آموزشی گریم در شبکه اجتماعی بالاخره شجاعت از دست رفته خود را پیدا کرد.

بیش از 1.5 میلیون نفر تغییر شکل های شگفت انگیزش را به بسیاری از شخصیت های مشهور نظیر کتی پری، مردان ایکس و... را در اینترنت تماشا کرده اند. 

 

برچسب ها:آرایش های,بسیار,ماهرانه,دختر,18,ساله,عکس, 

ادامه مطلب ...

ازدواج روحانی مشهور مصری با دختر 11 ساله

 

<>
ادعا شده که این عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر مصر، به مناطق فقیرنشین می رفته و مردم این مناطق را به شوهر دادن و ازدواج دخترانش کوچکشان در سنین کودکی دعوت می کرده است.

 

افکار نیوز: یکی از اعضای بالارتبه هیئت امر به معروف و نهی از منکر مصر، با دختری ۱۱ ساله ازدواج کرد. این خبر که در روزنامه های مصری بازتاب گسترده ای داشت، تعجب گوینده تلویزیون التحریر را حین خواندن این خبر به دنبال داشت.

به گزارش آی پرس، ادعا شده که این عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر مصر، به مناطق فقیرنشین می رفته و مردم این مناطق را به شوهر دادن و ازدواج دخترانش کوچکشان در سنین کودکی دعوت می کرده است. وی در توجیه این اقدام عجیبش تاکید کرده است که این نوع ازدواج از لحاظ قرآن هیچ اشکالی ندارد چرا که ازدواج به صورت توافقی انجام می گیرد.

در همین زمینه، مفتی معروف مصری، علی جمعه، گفت که ازدواج افراد مسن با دختران زیر سن قانونی در حکم زنا محسوب می شود. وی گفت ازدوان با دختران کمتر از سن قانونی سوء استفاده جنسی از کودکان است و کسانی که این عمل را انجام دهند، پدر و مادر کودک و شاهدان آن باید مجازات شوند. این مفتی تاکید کرد که باید قوانین بازدارنده ای در این زمینه وضع شود.  

 

برچسب ها:ازدواج,روحانی,مشهور,مصری,با,دختر,11,ساله  

عکس: واکسی‌های مخصوص امام رضا(ع)

 

<>
در آستانه فرا رسیدن شهادت هشتمین اختر تابناک عصمت و طهارت حضت علی ابن موسی الرضا (ع) جهت پذیرایی از زائران حرم مطهر آن امام رئوف ایستگاه صلواتی جانثاران ولایت روستای صد خرو در سبزوار در حال برگزاری است....


در آستانه فرا رسیدن شهادت هشتمین اختر تابناک عصمت و طهارت حضت علی ابن موسی الرضا (ع) جهت پذیرایی از زائران حرم مطهر آن امام رئوف ایستگاه صلواتی جانثاران ولایت روستای صد خرو در سبزوار در حال برگزاری است. 

 

برچسب ها:عکس,واکسی‌,های,مخصوص,امام,رضا,(ع)


ادامه مطلب ...

گپی با جوان ترین مادربزرگ ایران!

 

<>
در منزل شخصی اش همراه با سه نسل دیگر خانواده (مادرش، فرزندانش و نوه اش) از ما استقبال کردند و آنچنان شیرین سخن می گفتند که گذشت زمان را متوجه نشدیم. گفتگوی صمیمانه با جوان ترین مادربزرگ ایرانی را می...


در منزل شخصی اش همراه با سه نسل دیگر خانواده (مادرش، فرزندانش و نوه اش) از ما استقبال کردند و آنچنان شیرین سخن می گفتند که گذشت زمان را متوجه نشدیم. گفتگوی صمیمانه با جوان ترین مادربزرگ ایرانی را می خوانید:

 ناهید عنایتی متولد 1357 در محله جی اصفهان و فرزند اول خانواده هستم؛ در سال 1371 در 14 سالگی ازدواج کردم و در دی ماه سال 73 دخترم فاطمه خانم به دنیا آمد و در سال 85 نیز پسرم محمدمهدی متولد شد.

● تا به حال شده از اینکه زود ازدواج کردید پشیمان شوید؟
به هیچ وجه؛ به جرات می توانم بگویم در طول 20 سال زندگی مشترک به اندازه انگشتان یک دست هم با همسرم اختلاف نظر نداشتم هر چند که بروز مشکلات در زندگی هر فردی اجتناب ناپذیر است اما من معتقدم با صبر و بردباری می توان زندگی را به بهشتی تبدیل کرد. 

 

برچسب ها: 

گپی,با,جوان,ترین,مادر,بزرگ,ایران,

ادامه مطلب ...

پولدارترین ایرانی کیست؟

<>
مجله فوربس که هرساله لیست پولدارترین افراد دنیا منتشر می کند، امسال در یک اقدام جالب، با معادل سازی ارزش دارایی افراد در مقاطع زمانی مختلف تا کنون، برای اولین بار لیستی را منتشر کرده است که در آن 200...


 

برچسب ها: 

 

پولدارترین,ایرانی,کیست,


ادامه مطلب ...

عکسهای جدید برخی بازیگران مشهور با فرزندانشان

  

 عکسهای جدید برخی بازیگران مشهور با فرزندانشان

 

برچسب ها:عکس,های,جدید,برخی,بازیگران,مشهور,با,فرزندانشان,

ادامه مطلب ...

ساعت LED دیزل - Diesel

 

ساعت LED دیزل - Diesel 

 

ارائه ای مدرن و بی نظیر از کمپانی محبوب دیزل. نهایت زیبایی و ظرافت در کنار کیفیتی استثنایی و ماندگار. ارائه شده در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی در بسته بندی اورجینال و شکیل ...  

 

قیمت : 44,000 تومان 
 
توضیحات:  
 
خریدمحصول
 
 
ادامه مطلب ...

هک شدن یاهو توسط یک هکر ایرانی!


 برترین ها: دیشب گزارش هایی مبنی بر هک شدن اکانت های کاربران یاهو میل شنیده شد. با آنکه هک شدن این روزها معنای گسترده ای دارد، به نظر می رسد که اکانت های یاهو ایمیل پس از کلیک کاربران...


برچسب ها:هک,شدن,یاهو,توسط,یک,هکر,ایرانی,


ادامه مطلب ...

مردی که به 7 دختر تجاوز کرده بود دستگیر شد


 به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مرد 32 ساله از مدت‌ها پیش این دختر را فریب داده و به بهانه گرفتن هدایا برای او، دست به این اقدام زده است. بنابر اعلام پلیس هند، این دختر پس...





به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مرد 32 ساله از مدت‌ها پیش این دختر را فریب داده و به بهانه گرفتن هدایا برای او، دست به این اقدام زده است.

بنابر اعلام پلیس هند، این دختر پس از اینکه چند ماه مورد تجاوز قرار گرفت روز گذشته به همراه خانواده‌اش به اداره پلیس مراجعه و شکایتی علیه این مرد تنظیم کرد.

این دختر به پلیس هند گفت: بار آخر، این مرد من را تهدید کرد در صورتیکه این موضوع را فاش کنم من را خواهد کشت.

والدین این دختر گفتند: دخترمان پس از شنیدن تهدیدات متهم موضوع را فاش کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایندین تایمز، پلیس هند، متهم را دستگیر کرده است و بررسی‌های بیشتر ادامه دارد.


مردی,که,به ,7,دختر,تجاوز,کرده,بود,دستگیر,شد,


کار زشت فوتبالیست مشهور با همسرش


 شبکه یورو نیوز از جدایی زوج مشهور هلندی خبر داد به گزارش جام نیوز، رافائل فان در فارت، بازیکن فوتبال هلندی و همسرش پس از ده سال زندگی زناشویی از یکدیگر جدا خواهند شد. به گفته مطبوعات آلمانی فوتبالیست هلندی همسر خود سیلوی را که از هنرمندان معروف تلویزیون هلند...

شبکه یورو نیوز از جدایی زوج مشهور هلندی خبر داد

به گزارش جام نیوز، رافائل فان در فارت، بازیکن فوتبال هلندی و همسرش پس از ده سال زندگی زناشویی از یکدیگر جدا خواهند شد.

به گفته مطبوعات آلمانی فوتبالیست هلندی همسر خود سیلوی را که از هنرمندان معروف تلویزیون هلند محسوب می شود، شب سال نو میلادی مورد ضرب و شتم قرار داده بود

برچسب ها:کار,زشت,فوتبالیست,مشهور,با,همسرش,

۱۰ ستاره اول جستجو شده در سایت یاهو



برچسب ها: ۱۰,ستاره,اول,جستجو,شده,در,سایت,یاهو,

ادامه مطلب ...