کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

زن شیشه‌ای، قربانی نزاع مرگبار

 

تصمیم مرد جوان برای ترک ماده مخدر شیشه باعث درگیری وی با زنی معتاد و ارتکاب جنایت شد. به گزارش شرق، ماموران پلیس تهران ساعت 20 روز 24 آذر ماه در جریان کشف جسد زنی مقابل ساختمانی در یکی...

 

تصمیم مرد جوان برای ترک ماده مخدر شیشه باعث درگیری وی با زنی معتاد و ارتکاب جنایت شد.

به گزارش شرق، ماموران پلیس تهران ساعت 20 روز 24 آذر ماه در جریان کشف جسد زنی مقابل ساختمانی در یکی از کوچه‌ها در محدوده بزرگراه اشرفی‌اصفهانی قرار گرفتند و بعد از حضور در آنجا جنازه زنی حدودا 30ساله را دیدند که با دست و پای بسته شده، در پتو و ملحفه قرار داده شده بود و هیچ مدرک شناسایی همراه نداشت. کارآگاهان جنایی برای شناسایی هویت قربانی با توجه به شواهد به‌دست‌آمده که از اعتیاد مقتول به مصرف موادمخدر، نشان داشت اقدام به بررسی سوابق زنان سابقه‌دار پرداخته و از این طریق دریافتند مقتول در سال 86 به اتهام مصرف و نگهداری موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده بود.

افسران جنایی پس از شناسایی هویت مقتول، با مراجعه به محل سکونت اعضای خانواده او در جنوب تهران و انجام تحقیقات از آنها اطلاع پیدا کردند این زن از سال‌ها قبل پس از مرگ مادرش و به دلیل اعتیاد از خانواده خود جدا شده بود و طی این مدت نیز هیچ‌کدام از اعضای خانواده اطلاعی از وی نداشته‌اند. در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از دوستان مقتول شدند و با تحقیق از این شخص اطلاع پیدا کردند متوفی از حدود دو ماه پیش با مرد جوانی به نام «مهدی» که او نیز مانند مقتول به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد، آشنا شده بود و این مدت را با هدف تامین هزینه موادمصرفی خود، با وی سپری کرده است.

ماموران با شناسایی هویت مهدی که مردی 33ساله است او را چند روز قبل در منطقه گمرک تهران یافتند و دستگیر کردند. مهدی در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب جنایت شد و گفت از سرنوشت زن هم‌خانه‌اش نیز اطلاعی ندارد اما در ادامه و با توجه به دلایل و مدارک ارایه‌شده از سوی کارآگاهان، به ارتکاب جنایت اقرار کرد.

متهم در اعتراف اولیه خود به کارآگاهان گفت: «حدود دو ماه پیش به واسطه مصرف ماده مخدر شیشه، با مقتول آشنا شدم؛ طی این مدت ارتباط ما با یکدیگر بسیار زیاد شد به گونه‌ای که بیشتر اوقات را با یکدیگر سپری می‌کردیم تا اینکه پس از گذشت این مدت، تصمیم به ترک مصرف مواد گرفتم و قصد داشتم ارتباط خود با مقتول را نیز قطع کنم اما او به هیچ عنوان راضی به این کار نبود تا اینکه در روز جنایت با یکدیگر درگیر شدیم.»

مهدی در ادامه اعترافات خود درباره چگونگی وقوع جنایت گفت: «ساعت 17:30 روز 24 آذر در حالی‌که همراه مقتول در ماشین نشسته بودیم، زمانی که درخواست خود را برای قطع ارتباط خود با او مطرح کردم، ناگهان درگیری شدیدی میان ما دو نفر ایجاد شد به گونه‌ای که مجبور شدم با چوب‌دستی زیر صندلی راننده ضربه‌ای به سر مقتول وارد کنم که همین ضربه باعث مرگ وی شد؛ در حالی‌که بسیار ترسیده بودم ابتدا دست و پای آن زن را بستم و پس از قرار دادن جسد در ملحفه و پتو، آن را به کوچه‌ای خلوت در محدوده بزرگراه اشرفی‌اصفهانی منتقل و در پیاده‌رو رها کردم و به سرعت از محل متواری شدم.»

بنا بر این گزارش متهم بعد از اعتراف به جرمش به بازپرس جنایی معرفی شد تا تحقیقات قضایی از وی آغاز شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد