کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اس ام اس سرکاری


در کوچه های عشق دنبال تو میگشتم
حقیقت شب بود، ترسیدم برگشتم




.



دانشمندا دارن تحقیق میکنن که یه انسان چقدر میتونه بدون مغز زنده بمونه. گفتم زودتر بری خودتو معرفی کنی:D




.




سلام
;
;
;
;
;
;
خوبه فقط سلام کردم اینطوری دنبالم را افتادی اگه چشمک میزدم چی کار میکردی




.




این پیام صرفا جهت ظهوراسم قشنگم روی گوشی شماست. از تماشای آن لذت ببرید!




.




بیا به زندگی نگاه کنیم، به عشق، به زیبایی، به دریا، به بهشت، به جهنم، به درک! اصلا به من چه؟ به توی چه؟!




.



در دریای عشقت شنا می کردم

ناگهان قورباغه ای گازم گرفت و من فرار کردم .



می دونم تا sMs میاد دعامی کنی که من باشم

می خواستم بگم که دعات مستجاب شد!





.





خر بال دار تا حالا دیدی؟

صد در صد نه...

بس خیال برواز را از سرت بیرون کن





.




یک اس ام اس ممکنه خیلى ساده به نظر بیاد ولى کسى که اونو میفرسته
..............
.........
...........
......
شاید میخواسته سرکارت بذاره!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد