کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اس ام اس لبخند






شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست ، پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند . . .



نان را از من بگیر اگر می خواهی ، هوا را از من بگیر . . .
اما خنده ات را نه !
من دنیای خود را با ان ساخته ام . . .



شهامت میخواهد سرد باشی ، اما گرم لبخند بزنی . . .


” فروغ “




شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست ، پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند . . .


نان را از من بگیر اگر می خواهی ، هوا را از من بگیر . . .
اما خنده ات را نه !
 من دنیای خود را با ان ساخته ام . . .


شهامت میخواهد سرد باشی ، اما گرم لبخند بزنی . . .
 ” فروغ “


یادت هست ؟! لبخند میزدی !
خنده هایی که همیشه دوست داشتم !
خنده هایی که مرا عاشق تر می کر د!
گاهی از شدتش اشک در چشمان قشنگت حلقه می زد!
می گفتم و تو باز می خندیدی . . .
از ته دل ، بلند !
یادت هست ؟!
 تو عاشق شیرین زبانی ام بودی و من عاشق خنده هایت !!


خندت رو به همه بده اما لبخندتو به یک نفر
عشق و به همه بده اما وجودت رو به یک نفر
 بذار همه عاشقت باشن اما خودت عاشق یک نفر باش . . .


لبخند بزن زیرا :
 برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند گاه قوسی کوچک ، میتواند معماری بنایی را نجات دهد . . .


لبخند که می زنی از پس رنج ها ، چنان شیفته ام می کنی که بهار را با مهربانی ات تاخت می زنم و باز هم پیروزم !


حتی دوباره لبخند زدن هم دل میخواهد که من دیگر ندارم !


هرگز لبخند را ترک نکن حتی وقتی ناراحتی، چون هر کسی امکان دارد عاشق لبخند تو شود . ( گابریل گارسیا مارکز )


در دوری لذتی است که در با هم بودن نیست !
 چون در با هم بودن ترس از فراق است و در دوری شوق دیدار . . .


هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را ، تو گل ناز منی از دور می بوسم تو را


شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفعه خودش اس ام اس میده !


لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه
 ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی . . .


لبخند تو می فهماند که چه جای دوست داشتنی و زیبایی ست دنیا !


برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست !
 برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من لبخند بزنم . . .


لبخند زبان عشق است . . .
 ( دیود هر )


از من می پرسی چرا این روزها این قدر آرامم و من لبخند می زنم . . .
آخر تو بگو مگر آرامش کنار تو دلیل هم می خواهد ؟!د بزنید چون درما

یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست ، ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
zahra پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:13 http://nafase-zahra.blogfa.com

سلام مرسی از حضورتون لینک شدین منو به اسم وبم بلینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد