کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

» اس ام اس و پیامک های سرکاری جدیدآذرماه



یا برات مهمه یا برات مهم نیست.


اگه برات مهم نیست که هیچی، اگه برات مهمه، به من چه برای من اصلا مهم نیست

.

.

.

چمن زیر پاتیم حالا یه وقت خر نشی بخوریمون!

.

.

.

تو گدایی دیوانه ای احمقی …… سراغ نداری ؟

.

.

.

ببین می‌خوام حالتو بگیرم ولی‌ هیچ اس ام اسی ندارم،خودت سعی‌ کن یه جوری حال خودتو


بگیری!!!

.

.

.

میگن قیمت گل رفته بالا.. قدر خودتو بدون . . چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا

.

.

.

یک تست روانشناسی:


با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه:
.
.
.
.
.

همسر آیندت کیه؟؟



یا برات مهمه یا برات مهم نیست.
اگه برات مهم نیست که هیچی، اگه برات مهمه، به من چه برای من اصلا مهم نیست

.

.

.

چمن زیر پاتیم حالا یه وقت خر نشی بخوریمون!

.

.

.

تو گدایی دیوانه ای احمقی …… سراغ نداری ؟

.

.

.

ببین می‌خوام حالتو بگیرم ولی‌ هیچ اس ام اسی ندارم،خودت سعی‌ کن یه جوری حال خودتو بگیری!!!

.

.

.

میگن قیمت گل رفته بالا.. قدر خودتو بدون . . چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا

.

.

.

یک تست روانشناسی:
با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه:
.
.
.
.
.

همسر آیندت کیه؟؟

.

.

.

تو گاو منی! ناراحت نشو توضیح میدم: گ = گلمی. آ = آرزومی . و = وجودمی.

.

.

.

تو تک درخت رویاهای من هستی که هر شب خرم را به آن می بندم!!!

.

.

.

همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب!

.

.

.

این اس ام اس فقط برای دویدن شما به سوی موبایل بوده و هیچ خاصیت دیگه نداره .

.

.

.

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن…

.

.

.

از پریدن شما به سمت گوشی تشکر میکنیم تا ضد حالی دیگر خدا نگهدار.

.

.

.

وقتی خودمو جلوی آینه میبینم میفهمم که خوشگلی چقدر دردسر داره!!خوش به حالت که دردسر نداری.

.

.

.

من ساده و بی رنگم
من عاشق و دلتنگم
صدبار بزن قطع کن
من عاشق تک زنگم

.

.

.

می خواستم جونمو فدات کنم با خودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی

.

.

.

لطفا این اس ام اس با احساس فراوانی بخون.
اتیش زدی بر خرمنم
ای خرمنم
ای خرمنم
.
.
بسه دیگه فهمیدم خری چرا زور میزنی

.

.

.

برو پایین یکی کارت داره
.
.
.
.
.
.
برو بالا یکی کارت داره

.

.

.

این حرفا چیه پشت سرم گفتی! از خدا نترسیدی چه بدی در حقت کردم؟ نمی بخشمت هیچ وقت
:
:
:
:
ستاد شوک دهی به آدمای خوب

.

.

.

به اندازه تمام موهای سرم دوستت دارم…
.
.
.
.
.
امضاء حسن کچل!

.

.

.

محل نمیزاری!
پیامک نمیدی!
خودت رو واسه همه میگیری!
حالا خوبه که فقط عکست رو چی توز هست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد