کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

عشق دو نفر به یک دختر قتل به همراه داشت


فردی که در یک درگیری رقیب عشقی اش را با ضربات چاقو از پای دراورد با تلاش پلیس شناسایی ودستگیر شد


نیمه شب چهاردهم مهر امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در پارک طرشت به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد .
با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد جوانی به هویت "کامران . ت" (17 ساله) به علت اصابت ضربه چاقو قسمت چپ قفسه سینه مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان شهید فیاض بخش فوت می کند.


با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی ، تعداد 9 نفر از اعضای حاضر و دستگیر شده از سوی مأموران کلانتری 118 ستارخان به اسامی "امین . ر" ( 20 ساله ) ، "مسعود . ع" ( 19 ساله ) ، "علی . الف" ( 20 ساله ) ، "علی . گ" ( 25 ساله ) ، "رامین . ح" ( 20 ساله ) ، "نبی . ت" ( 20 ساله ) ، "رویا . ح" ( 20 ساله ) ، "رمینا . ح" ( 15 ساله و خواهر رویا ) و "سپیده . س" ( 18 ساله ) ، به اداره دهم منتقل و تحقیقات از آنها در دستور کار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که دو نفر از متهمان به اسامی "امین" و "رامین" به واسطه آشنایی و علاقه جداگانه ای که هر یک به یکی از دو خواهر به اسامی رمینا و رویا داشتند ، ابتدا در منطقه مهرآباد جنوبی با یکدیگر دچار درگیری لفظی شده که در ادامه ی آن ، رامین جهت درگیری با امین اقدام به گذاشتن قرار ملاقات در داخل پارک طرشت می کند.
در زمان درگیری امین به همراه یکی از دوستانش به هویت "مسعود . ع" و همچنین رویا ، رمینا و دختر دیگری به نام سپیده در پارک حاضر می شود و با حضور "رامین" در محل قرار این دو بار دیگر با یکدیگر درگیر می شوند .
بنا بر تحقیقات انجام شده ، تعدادی از افراد حاضر در داخل پارک به شرکت کنندگان در درگیری تذکر می دهند که از پارک خارج شوند اما "رامین" ضمن بی اعتنایی با این افراد درگیر شده که توسط چند ناشناس مورد ضرب و شتم قرار می گیرد . همزمان با شدت گرفتن درگیری ، امین طی تماس تلفنی موضوع درگیری در داخل پارک را به کامران ( مقتول ) اطلاع می دهد که مقتول نیز به همراه یکی از دوستان خود به هویت "محمد . ر" ( 27 ساله ) در داخل پارک حاضر و وارد درگیری می شود که پس از مدت کوتاهی پیکر نیمه جان وی توسط "مسعود . ع" و "سپیده . س" به بیمارستان منتقل و به علت شدت جراحات فوت می کند.
در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سایر افراد شرکت کننده در درگیری به هویت های "حسن . ح" ( 25 ساله ) ، "علیرضا . ح" ( 17 ساله و برادر حسن ) ، "سعید . ع" ( 25 ساله ) ، "امید . ح" ( 25 ساله ) و "محمد . ر "( 27 ساله ) شدند .
با شناسایی "محمد . ر" به عنوان دوست مقتول در زمان درگیری ، کارآگاهان در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که وی یکی از اراذل و اوباش محله مهرآباد است که دارای سوابق متعدد در پلیس امنیت تهران بزرگ می باشد ؛ بلافاصله هماهنگی های لازم با پلیس امنیت انجام شد و "محمد . ر" هفدهم آبان امسال دستگیر و در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
در ادامه تحقیقات و با توجه به شناسایی دیگر افراد شرکت کننده در درگیری ، کارآگاهان بیست و چهارم آبان امسال حسن و علیرضا ( دوبرادر ) و سعید و امید را دستگیر کردند، که همگی آنها در تحقیقات اولیه منکر هرگونه نقش خود در درگیری و یا اطلاع از جنایت می شوند .
سرانجام با تحقیقات پلیسی مستمر ، "علیرضا . ح" به عنوان متهم اصلی پرونده لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش گفت : "در شب حادثه مقتول وارد درگیری شد، افراد زیادی او را احاطه کردند که در یک لحظه بر روی زمین افتاد ؛ در همین زمان من نیز روی سینه او نشستم و با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای را به سینه او وارد کردم . با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت دیگر متهمین نیز به شرکت در درگیری منجر به جنایت اعتراف کردند ".
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعترافات متهمان بویژه متهم اصلی، پرونده در مورخه بیست و پنجم آبان امسال جهت صدور دستور قضایی در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفت و از سوی قاضی شهریاری برای متهمان دستورات قضایی به همراه قرار مناسب قانونی برای هر یک از متهمان صادر شد ./ف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد