کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

استاتوس های جالب





شانس ، زنگ در بقیه رو میزنه با کله میره تو !
به ما که میرسه زنگ میزنه فرار میکنه !









وحشتناک ترین لحظه ی دوران مدرسه این بود که صبح دیر برسی مدرسه و ببینی هیچکی
تو حیاط نیست !









رو اعصاب تر از اون گروهی که نمیفهمن آدم دوستشون داره اون گروهی هستن که نمیفهمن آدم ازشون متنفره !









بعضیا هستن اصن نمیشه دوسشون نداشت !
مثلا خودم ^-^









من از دوستام انتظار دارم :
تو مواردی که حق با من هست ، طرف “ حق ” باشن
تو مواردی هم که حق با من نیست ، طرف “ من ” باشن !




شانس ، زنگ در بقیه رو میزنه با کله میره تو !
به ما که میرسه زنگ میزنه فرار میکنه !









وحشتناک ترین لحظه ی دوران مدرسه این بود که صبح دیر برسی مدرسه و ببینی هیچکی
تو حیاط نیست !









رو اعصاب تر از اون گروهی که نمیفهمن آدم دوستشون داره اون گروهی هستن که نمیفهمن آدم ازشون متنفره !









بعضیا هستن اصن نمیشه دوسشون نداشت !
مثلا خودم ^-^









من از دوستام انتظار دارم :
تو مواردی که حق با من هست ، طرف “ حق ” باشن
تو مواردی هم که حق با من نیست ، طرف “ من ” باشن !









قدیما آیفون معمولی بود می گفتیم کیه ؟ طرف می گفت منم . . .
الان که تصویری شده هرکی زنگ میزنه ژست میگیره بعد زل میزنه به افق !









اگه سیگار بده پس چرا همه خونه ها بالکن یا تراس دارن ؟









به بعضیا باید گفت : خواهش می کنم عزیزم شما رو مخ ِ ما جا داری









هیچکس رو بیشتر از کوپنش تحویل نگیرید
بیچاره جو گیر میشه فکر میکنه اوراق بهاداره









فقط تو ایرانه که وقتی راننده تاکسی دنده عقب میگیره مسافراشم برمیگردن عقب رو نگاه میکنن









وقت رقصیدن مراقب حرکت ابروها و لب های خودتون باشید ٬ خیلی ها مراقب نبودن بعد که
فیلمشو دیدن به اعتیاد کشیده کشیده شدن









رفتم یه سیمکارت همراه اول خریدم ، ایرانسل بهم اس ام اس داده : فکر نمیکردم بهم خیانت کنی ! واست متأسفم!! بای !









واقعاً چرا مجریای برنامه کودک همشون خاله‌ ان ؟
چرا هیچوقت عمه‌ ها مجری برنامه‌های کودک نمیشن !؟







مغز آدم هم عجیب جونوریه ! یادش میمونه که یه چیزی یادش رفته اما یادش نمیمونه که چی یادش رفته !
امیدوارم خدا در ورژن های بعدی این باگ رو رفع کنه









تجربه ثابت کرده ، دلایل گریه خانوما به شرح زیره :
۱۰ درصد از روی خوشحالی
۲۰ درصد از روی ناراحتی
۷۰ درصد واقعا چرا ؟؟؟









خواننده شدن دیگه مثل سابق صدا نمیخواد ، فقط یه پدر و مادر میخواد که آدم باهاشون قهر کنه









داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره و زیرش بنویسه “ اینم من بدون آرایش ”









اون زمانی که باباها متوجه بشن شلوار جین ۲۰ تومن نیست اون روز ، روز پیوند عاطفه هاست …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد