کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اعدام2 متهم تجاوزجنسی 5 نفره

 

نامزد دوستم زورش به آن‌ها نمی‌رسید هر پنج‌نفر با زور و اجبار به من تعرض کردند هرچه به حمید و دوستانش التماس کردم فایده‌ای نداشت. راهی برای فرار نبود چون مرا به داخل اتاق برده ‌بودند و زورم به آن‌ها نمی‌رسید تصمیم گرفتم از پنجره فرار کنم اما ما طبقه سوم بودیم و ارتفاع زیاد بود… 

 

 

 

 

 دو پسر جوان با همدستی سه مرد دیگر دختر جوان را با تهدید قمه در خانه مورد آزار جنسی قرار دادند و قصد داشتند دوست او را هم مورد آزار قرار بدهند که به‌دلیل مقاومت نامزدش موفق نشدند.

دختری به نام شیرین تابستان سال۹۰ به پلیس مراجعه کرد و گفت مورد آزار جنسی قرار گرفته است. این دختر در شکایتش عنوان کرد: «پنج‌مرد مرا با تهدید قمه در خانه‌ای مورد آزار جنسی قرار دادند و بعد از درگیری‌ای که اتفاق افتاد متواری شدند.» او گفت: «یکی از متجاوزان جوانی به نام حمید بود که به من علاقه‌مند شده‌ بود اما بعد از اینکه فهمیدم شرور است تصمیم گرفتم رابطه‌ام را با او قطع کنم. حمید درصدد انتقام برآمد و چنین رفتاری کرد. او به اتفاق دوستان دیگرش در خانه‌ای که قرار بود فقط با هم ملاقات کنیم مرا به‌زور مورد آزار جنسی قرار دادند.

شیرین در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود گفت: «مدتی قبل در یک پارتی با حمید آشنا شدم و با هم دوست شدیم. چندباری که با او ملاقات کردم متوجه شدم جوان شروری است چون در ماشینش قمه نگه ‌می‌داشت. یکبار از او پرسیدم به چه دلیل قمه حمل می‌کند. جواب داد مساله مهمی نیست و اصلا به تو ربطی ندارد. می‌دانستم حمید برای من مناسب نیست. ارتباطم را با او قطع کردم اما دست‌بردار نبود. چندباری خط‌تلفنم را عوض کردم اما شماره‌ام را پیدا و برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد تا اینکه روز حادثه بعد از مکالمه‌ای مفصل به من گفت بیا برای آخرین‌بار همدیگر را ببینیم و من دیگر کاری با تو نخواهم داشت به خیال اینکه راست می‌گوید قبول کردم و به خانه‌ای که آدرسش را داد رفتم. برای اینکه تنها نباشم با دوستم و نامزدش به آن خانه رفتیم. حمید به ما گفت برای ناهار دورهم باشیم و به بهانه اینکه می‌خواهد ناهار بگیرد با دوستش تماس گرفت و چنددقیقه بعد دیدیم چهارنفر دیگر وارد خانه ‌شدند. یکی از آن‌ها قمه در دستش بود. نامزد دوستم زورش به آن‌ها نمی‌رسید هر پنج‌نفر با زور و اجبار به من تعرض کردند هرچه به حمید و دوستانش التماس کردم فایده‌ای نداشت. راهی برای فرار نبود چون مرا به داخل اتاق برده ‌بودند و زورم به آن‌ها نمی‌رسید تصمیم گرفتم از پنجره فرار کنم اما ما طبقه سوم بودیم و ارتفاع زیاد بود.»

این دختر ادامه داد: «آنطور که متوجه شدم فردی که قمه در دستش بود مهدی نام‌ دارد و از شرورهای بنام اسلامشهر است. بعد از من نوبت به دوستم ریحان رسید. می‌خواستند او را هم مورد آزار قرار دهند اما نامزدش مقاومت‌ کرد. مهدی ضرباتی را به نامزد ریحان زد و وقتی او خونین شد پنج‌جوان از ترس فرار کردند ما هم بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم و بعد هم خودم شکایت کردم.»

ماموران در جریان تحقیقات حمید و یکی از دوستانش را بازداشت کردند. آن‌ها مدعی ‌شدند به‌اجبار به شیرین تعرض کردند و خودشان هم تمایلی به این کار نداشتند. حمید گفت: مهدی قمه ‌داشت او ما را تهدید کرد و گفت باید به شیرین تجاوز کنید ما هم از ترس جانمان این کار را کردیم.

پلیس در استعلامی که درخصوص متهمان انجام داد متوجه‌ شد آن‌ها همگی سوابق متعدد سرقت و زورگیری دارند. با توجه به مطرح بودن اتهام تجاوز پرونده به شعبه۷۷ دادگاه کیفری‌استان تهران ارسال شد و در شرایطی که سه‌نفر از متهمان متواری بودند دو متهم دیگر در دادگاه حاضر شدند و یکبار دیگر ادعایشان را مبنی بر اینکه مجبور به تعرض شدند، مطرح کردند. هیات قضات متهمان را از تجاوز به‌عنف تبرئه و به شلاق محکوم کرد. زیرا شیرین خودش به آن خانه رفته بود و از سوی دیگر ادعای دو متهم درمورد مجبورشدنشان به این عمل مورد پذیرش قرار گرفت.

این رای با اعتراض شیرین مواجه شد و دیوانعالی‌کشور حکم صادره را نقض کرد. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه هم‌عرض فرستاده‌ شد. قاضی‌اصغرزاده به‌عنوان دادرس شعبه ۷۸ دادگاه کیفری‌استان تهران رسیدگی به این پرونده را از سر گرفت و از ماموران خواست تا تلاش خود را برای بازداشت سه‌ متهم دیگر انجام دهند. این‌بار دونفر دیگر از متهمان در زندان شناسایی شدند و مشخص شد آن‌ها به اتهام سرقت مسلحانه هرکدام به ۱۵سال حبس محکوم شده‌اند و دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند. آن‌ها برای ادای توضیح به دادگاه منتقل شدند و در بازجویی‌ها گفتند: «مهدی قمه ‌در دستش بود اما تهدیدی برای اینکه دو دوستمان به دختر جوان تجاوز کنند وجود نداشت، درواقع مهدی از این قمه برای اینکه شیرین و دوستش و نامزدش بترسند استفاده می‌کرد ضمن اینکه ما دونفر به شیرین تجاوز نکردیم. البته مهدی هم به او تعرض کرد.»

آن‌ها گفتند: «بعد از اینکه مهدی با قمه نامزد ریحان را مجروح کرد ما از ترس فرار کردیم چون خون زیادی روی زمین ریخته ‌بود و ما فکر می‌کردیم این جوان جانش را از دست می‌دهد. با توجه به اظهارات این دو جوان و اینکه مدرکی علیه آن‌ها در پرونده نبود قضات وارد شور شدند و دو متهم اول را به اعدام محکوم و دو جوان دیگر را از اتهام تجاوز تبرئه کردند. همچنین پرونده درخصوص مهدی همچنان باز است و تحقیقات درخصوص او ادامه دارد.

قاضی اصغرزاده روز گذشته درباره این پرونده به خبرنگار ما گفت: مدارک درخصوص دو متهم کامل بود و رای اعدام برای آن‌ها صادر شده‌ است. در مورد دو متهم دیگر ادعای شیرین ثابت نشد بنابراین رای بر برائت آن‌ها صادر شد. شیرین اولین‌بار در باغی در دماوند با حمید آشنا شد و سپس به این دام افتاد. توصیه می‌کنم خانواده‌ها رابطه دوستانه‌ای با فرزندانشان برقرار کنند و از رفت‌وآمد آن‌ها به میهمانی‌ها مطلع‌ شوند و خطراتی را که آن‌ها را تهدید می‌کند گوشزد کنند. والدین باید میهمانی‌هایی را که بچه‌هایشان در آن‌ها حاضر می‌شوند کنترل کنند و از اینکه چه‌کسانی در آن میهمانی‌ها هستند مطلع باشند همچنین توصیه می‌کنم جوانان به هرکسی اعتماد نکنند و از برقراری رابطه با کسانی که نسبت به آن‌ها شناخت قبلی ندارند خودداری کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد