کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اس ام اس عاشقانه




سخته
نبودن کنارکسایی که
کنارشون هم که باشی دلت واسشون
تنگ میشه
.
.
.
لحظه هایی هست که دلم واقعا برات تنگ میشه!
اسم این لحظه هارو گذاشتم “همیشه
.
.
.
دلتنگی ، پیچیده نیست …
یک دل …
یک آسمان …
یک بغض …
و آرزوهای ترک خورده

 بقیه در ادامه مطلب…


  

وقتے خاطرہ ھاے آدم زیاد میشہ دیوار اتاقش پر از عکس میشہ،اما ھمیشہ دلت برا اونے تنگ میشہ کہ نمیتونے عکسشو بہ دیوار بزنے
.
.
.
چقدر دلتنگ حضورت هستم ؛ کاش تصویرت نفس می کشید.
.
.
.
خدایا این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند.
فکرکن اشک ماطعنه میزند به باران رحمتت.
.
.
.
بودی آرزومو حالا دیگه نیستی تودلم
از سگ کمترم باز ازعشق توبگم
.
.
.
دل بسته به سکه های قلک بودیم
دنبال بهانه های کوچک بودیم
رویای بزرگ شدن خوب نبود
ای کاش تمام عمر کودک بودیم
.
.
.
من اززندگی کسی حذف شدم،
که برای داشتنش وبودنش،
خیلی ها رو از زندگیم حذف کردم.

.
.
.

از عجایب عشق همین است تنها همان اغوشی ارام ت میکند که دلت راشکسته
.
.
.
جسارت میخواهد نزدیک شدن به افکار دختری که روز ها مردانه با زندگی میجنگد اما شب بالشش از هق هق دخترانه خیس است.
.
.
.
هرچه هستی باش اما کاش …
نه … جز اینم آرزویم نیست …
هرچه هستی باش اما باش
.
.
.
بی وفایی کن،وفایت میکنند
باوفا باشی،خیانت میکنند
مهربانی گرچه آیین خوشیست
مهربان باشی،رهایت میکنند
.
.
.
عشق یعنی اجازه بدی یکی داغونت کنه؛ ولی مطمئن باشی این کارو نمیکنه
.
.
.
سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند؛
وقتی به نبودنت فکر میکنم؛
میسوزم به یاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد