کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

بافق نخستین شهرستانی که دفتر خبر آن به امکان ارتباط زنده مجهزشد




به گزارش گروه اینترنتی وخبری کلبه تنهایی دانشجویان www.kolbeye-tanhaei.ir

و سایت خبری بافق نیوزwww.bafghnews.ir

فرماندار بافق:
فرماندار بافق گفت: دفتر خبر شهرستان بافق در حالی به امکان ارتباط خبری زنده مجهز شد که در سطح استان یزد ، تاکنون چنین امکانی برای هیچ کدام از شهرستان ها فراهم نشده است.




طی یک برنامه خبری، سیستم ارتباط زنده بافق به بهره برداری می رسد


مهدی دهقان خاوری در گفت و گو با خبرنگار بافق نیوز اظهار داشت: بافق ، تنها شهرستان استان یزد است که دفتر خبر آن به ارتباط زنده خبری تجهیز شده است.

وی خاطر نشان کرد: هزینه تجهیزات مذکور از محل صدا و سیما مرکز یزد و فرمانداری بافق تأمین شده است که با این امکان می توان بخشی از مناسبت ها ، برنامه های مختلف و گفت و گوی خبری را به طور زنده با واحد مرکزی خبر صدا و سیمای یزد داشته باشیم که امتیاز خوبی است.

گفتنی است خبرنگار بافق نیوز پس از گفت و گو با فرماندار بافق ، به محل تست این دستگاه سر زده و مصاحبه ای را با مسئول دفتر خبر شهرستان بافق انجام داده است.



محمد علی عبدالهی در این گفت و گو عنوان کرد: دستگاه ارتباط مستقیم که به همت فرمانداری بافق تهیه شد ، هم اکنون در حال آزمایش می باشد و صدا و تصویر آن در واحد فنی و انفورماتیک شبکه تابان تست شده است و مشکل خاصی پیش رو نیست.

وی تصریح کرد: با تست نهایی و کامل در اولین فرصت ، با هماهنگی معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای یزد در یک برنامه خبری با حضور امام جمعه محترم شهرستان و فرماندار بافق این امکان مورد بهره برداری واقع می شود.

مسئول دفتر خبر بافق در پایان از تمامی نهادها و افرادی که در زمینه تهیه گزارش های خبری شهرستان بافق و تجهیز دفتر خبر به سیستم فوق همکاری نموده اند ، تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد