کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

آمادگی کامل ارگان های بافق در پذیرایی از مسافران نوروزی سال ۹۲


عباس قدیریان

به گزارش گروه اینترنتی وخبری کلبه تنهایی دانشجویان www.kolbeye-tanhaei.ir

و سایت خبری بافق نیوزwww.bafghnews.ir

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بافق خبر داد:
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بافق گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و در طی جلسات متعدد ستاد تسهیلات نوروزی که در فرمانداری تشکیل شد ، تمام دستگاه‌ های مرتبط با سفرهای نوروزی آمادگی و هماهنگی‌ های لازم را جهت استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در ایام نوروز سال 92 انجام داده و هیچگونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

 عباس قدیریان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اطلاع رسانی ها و تبلیغاتی که در طول سال جهت شناساندن بناهای تاریخی شهرستان توسط میراث فرهنگی انجام شده ، پیش بینی می شود امسال شاهد رشد آمار بازدیدکنندگان باشیم.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق از جمله اقدامات این اداره در ایام نوروز را برپایی نمایشگاه و غرفه عرضه محصولات صنایع دستی در چند محل در سطح شهرستان جهت معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی شهرستان ، نظافت و آماده سازی بناهای تاریخی جهت بازدید مسافران نوروزی ، آماده سازی موزه مردم شناسی و عرضه بروشور معرفی آثار تاریخی و نقشه راهنمای گردشگری شهرستان به ادارات شهرستان و مسافران نوروزی برشمرد.

وی اجرای مسابقه پیام کوتاه در مدت ایام نوروز ، نظارت بر کمپینگ گردشگری و تپه‌های ماسه‌ای و رستوران سنتی شهرستان جهت ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز ، هماهنگی بین دستگاه‌ های عضو ستاد تسهیلات سفر شهرستان در ارائه خدمات مطلوب ، نصب بنر و پارچه نوشته‌های خوش آمدگویی و اطلاع رسانی و همچنین حضور راهنمای آثار تاریخی در اداره میراث فرهنگی و موزه مردم شناسی جهت معرفی بناهای تاریخی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

قدیریان بیان داشت: با پیگیری های مستمری که از طرف میراث فرهنگی شهرستان صورت گرفت ، توانستیم حصیر بافی بافق را در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت کنیم. از این رو بر آن شدیم که در نمایشگاه های صنایع دستی در ایام نوروز، بیشتر این هنر خاص شهرستان را عرضه و معرفی کنیم.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بافق گفت: بافق دارای بناهای ارزشمند و متعدد تاریخی است و از مهمترین آنها که در سالهای گذشته بیشترین بازدیدکننده را داشتند میتوان به: امامزاده عبدالله، مسجد جامع، میدان و کاروانسرای خان و موزه مردم شناسی و خانه وحشی بافقی اشاره کرد.

وی در پایان ضمن خوش آمد گویی پیشاپیش به مسافران و بازدید کنندگان نوروزی در شهرستان بافق ، سفر خوب و خوش را برای آنان آرزو کرد و اظهار داشت: امیدواریم هموطنان عزیز با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند.

شایان ذکر است شماره تلفن ۴۲۲۹۵۹۹-۰۳۵۲ آماده هر گونه پاسخ گویی و اطلاع رسانی به مسافران عزیز در این شهرستان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد