کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اولین تاکسی پدالی ایران رونمایی شد+عکس



نخستین تاکسی پدالی کشور در اصفهان رونمایی شد.
واحد مرکزی خبر: نخستین تاکسی پدالی کشور در اصفهان رونمایی شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: این وسیله چهار چرخ به دست جوانان و ملی‌پوشان دوچرخه‌سوار کشورمان اختراع شده  و در شهر دوچرخه ها(اصفهان) از آن استفاده خواهد شد .

آقای لیمویی با بیان اینکه ایده و آغاز این طرح ابداعی از 2 سال پیش شکل گرفت و افزود :‌ این تاکسی پدالی با حدود  سه میلیون تومان هزینه با کد اختراع 3592130 در وزارت صنایع و معادن به ثبت رسید.


وی با بیان اینکه چهار چرخ پدالی می‌تواند جایگزین مناسبی برای تردد در هسته مرکزی و بافت تاریخی شهر باشد افزود: این وسلیه نقلیه می‌تواند در قالب جابه‌ جایی مسافر و گردشگر یا به اشکال توسعه یافته دیگر مورد استفاده قرار بگیرد که موجب صرفه‌جویی و حمایت فعال از اشتغال زایی و کارآفرینی می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان افزود: محل‌های پیشنهادی برای استفاده از این دوچرخه میدان امام، پارک ناژوان، و خیابان چهارباغ عباسی است .

وی افزود: در کشورهای خارجی نمونه سه چرخ آن وجود دارد اما در ایران این وسیله به شکل چهار چرخ ساخته شده و همزمان نیز یک تا چهار نفر می‌توانند روی این دوچرخه‌های پدالی رکاب بزنند.

مراسم رونمایی از این چهارچرخ پدالی با حضور مسئولان استان و ورزش اصفهان در همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی امروز در شاهین شهر برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد