کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

ارتباط علی دایی و خانم رقاص+عکس

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ علی دایی پس از پیروزی سه بر صفر راه‌آهن برابر آلومینیوم عنوان کرد: فکر می‌کنم راه‌ آهن در هر دو نیمه برتر بود. آلومینیوم فقط دو شوت در این بازی به ثمر رساند در حالی که ما موقعیت‌های بسیار زیادی از دست دادیم. برابر تراکتورسازی هم شایسته بودیم اما در این دیدار بازیکنانمان با جنگندگی و دوندگی خود توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

وی افزود: 7-8 موقعیت داشتیم که توانستیم سه گل به ثمر برسانیم. توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد داوری خاطرنشان کرد: به نظرم غیر از یک صحنه که داور توپی را که به اوت تبدیل شده بود، خطا گرفت و به بازیکن ما کارت زرد نشان داد قانونی عمل کرد.

دایی در مورد 10 نفره شدن آلومینیوم در زمانی که یکی از بازیکنان آلومینیوم به علت خونریزی لبش بیرون مانده بود،‌گفت: زمانی که بازیکنی خونریزی پیدا می‌کند قانون است که به هیچ عنوان نمی‌تواند وارد زمین شود. ما در این دیدار از همه لحاظ برتر بودیم. فوتبال بازی کردیم و توانستیم به برتری سه بر صفر دست یابیم اگر شرایط معمولی بود 5 گل باید به ثمر می‌رساندیم. از لحاظ فوتبالی برتر بودیم و نباید این را با مسائل دیگر مقایسه کنیم.

دایی در مورد اینکه تیمش سه بر صفر پیش بود اما باز هم به تهاجمی بودن تاکید داشت تصریح کرد: مهم این است که ما در بازی به برتری دست یابیم. 3-5 و 9 گل مهم نیست باید تمام تلاش خود را انجام دهیم بعد از مدت‌ها در این بازی گل دریافت نکردیم. دفاع و دروازه‌بان ما عملکرد خوبی داشتند گلر ما دو واکنش خوب انجام داد. اصرار داشتند بعد از سه بر صفر هم باز هم گل بزنیم.

وی ادامه داد:‌می‌دانستم زمانی که به گل برسیم آلومینیوم چیزی برای از دست دادند ندارد و فضای بیشتری داریم و می‌توانیم گل‌های بیشتری بزنیم. می‌دانستیم بازی روند بهتری خواهد داشت. آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و خدا را شکر بعد از سه بازی توانستیم به برتری دست یابیم.

دایی در مورد اینکه زمانی که بازیکنانش موقعیت‌ها را از دست می‌داد  عصبانی شد، گفت: باید بازیکن ما گذشت داشته باشد در دقایق پایانی جهانگیر عسگری در حالی که می‌توانست کاسترو را صاحب موقعیت کند، اما خودش زد این موضوع اگر کاسترو گل دوم خود رامی‌زد، در روحیه او تاثیر داشت. ما از جمله تیم‌هایی هستیم که باید با هم بودن به نمایش بگذاریم و ستاره نداریم و به همین دلیل باید بازیکنان ما با یکدیگر هماهنگ باشد. روح با هم بودن اگر با ما باشد مطمئن باشید همه را شکست می‌دهیم.

وی در مورد اینکه طلسم گلزنی مهاجمانش شکسته شد،یادآور شد: خدا را شکر بازیکنان تعویضی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و به گل برسند. مطمئن باشید در ادامه راه موفق خواهیم بود.

سرمربی تیم راه‌آهن در خصوص اینکه برخی از سایت‌ها ارتباط او را با برخی خوانندگان اعلام کردند گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی وجود ندارد برای این سایت‌ها متاسفم اگر ارتباطی داشته باشم خیلی راحت مطرح می‌کنم. با هیچ رقاص و خواننده‌ای در ارتباط نیستم برای این سایت‌های چیپ و بی‌ارزش متاسفم. من با خواننده ایرانی در ارتباط نیستم چه برسد به خواننده خارجی.

وی افزود: البته این را بگویم که علی دایی شخص آزادی است به هیچ نهاد دولتی هم وابسته نیست پول دولت را هم هیچ جا خرج نمی‌کند و به هیچ احدی ربط ندارد که من چه کاری انجام می‌دهم. من شخص آزادی هستم و می‌توانم هر کاری بکنم هر جا بروم و با هر کسی در ارتباط باشم. هیچ احدی هم نمی‌تواند کاری کند. اگر ارتباطی داشته باشم به دیگران چه ربطی دارد. چه کسانی با چه افرادی در ارتباط هستند در این موارد صحبت نمی‌کنم اما نمی‌توانند این موارد را به دایی بچسبانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد