کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

روحانی برهنه با دختر در وام حمام!+تصاویر

 

به گزارش کلبه تنهایی دانشجویان : پدر روحانی با داشتن مستمعین فراوان در کلیسای "سویت هالی اسپیریت" شیکاگو هفته گذشته عکس برهنه ای از خود را به همراه نوه دختریش در اینترنت منتشر کرد و مورد انتقادات شدید رسانه های اجتماعی آمریکا قرار گرفت.رسانه ها او را فردی بچه باز قلمداد می نمایند.آقای لاری تروتر در این باره توضیح می دهد من در وان حمام دراز کشیده بودم که  نوه 4 ساله ام  راه را گم نموده بود به اشتباه وارد حمام شد و مادرش به دنبال او به حمام امد نوه ام از مادرش خواست که چند دقیقه ای در کنار من در داخل وام بیاید و عکس با من بگیرد.مادرش از ما عکس گرفت و آن را روی ایمیل خود گذاشته بود و متاسفانه یکی از اعضای خانواده با دسترسی به اکانت عروسم آنرا به صورت انلاین منتشر می نماید و سریعا عکس در تویتر و فیس بوک منتشر می شودو تلاش پدر روحانی برای حذف عکس از تویتر و فیس بوک بی نتیجه می ماند به خاطر اینکه تصویر توسط سایر کاربران در سراسر اینترنت پخش می گردد.آقای لاری می گوید تا کنون 1200 ایمیل اهانت امیز دریافت نموده ام اما من از کار خود ناراحت نیستم چون گناهی را مرتکب نشده ام که به خاطر ان وجدانم ناراحت باشد.

آقای لاری قبلا نیز با اجرای اعدام طنز امیز نوه خود روی صلیب سعی داشت هفت روز اعتصاب معلمان شیکاگو را به باد انتقاد بگیرد به خاطر اینکه او معتقد بود دانش اموزان تاوان این اعتصاب را می دهند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد