کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

دست انداختن دختر مدرسه راهنمایی ساله+تصاویر

  

برچسب ها:دست,انداختن,دختر,مدرسه,راهنمایی,13,ساله,+,تصاویر

 

 

به گزارش کلبه تنهایی دانشجویان :خانم تامی جکسون اهل ایالت میسوری آمریکا از حرکت عجیب دختر 13 ساله خود شوکه شد.گابریل دانش اموز مدرسه راهنمایی رویو گاردن توسط دانش آموزان مدرسه به خاطر حجم زیاد سینه هایش مورد تمسخر همکلاسیهایش قرار می گرفت.اینقدر او مورد اذیت قرار گرفت که مجبور شد بدون خبر والدین خود مدرسه خود را عوض نماید و به جراحی پلاستیک سینه روی آورد.

هنگامی که مسولین مدرسه خبر دادند که دخترش به خاطر رفتار برخی از دوستانش مدرسه اش را عوض نموده و همچنین جراحی سینه انجام داده است بسیار شوکه شد.مادرش در این باره می گوید برخی اوقات با خودم فکر می نمایم که این اتفاق سهال انگاری من بوده است ولی وجدانم می گوید با خلقت خداوند که نمی توان مبارزه کرد.این سینه ها را خداوند به او داده است.او می گوید فرزند دیگرش نیز دارای ناراحتی قلبی است و هفته ای یک بار باید به پزشک مراجعه نماید و می ترسد که فرزند دومش نیز از بابت مریضی خود ضربات روحی را متحمل شود.مسولین مدرسه در صددند تا حس اعتماد به خود را در وجود خود گسترش دهند و کمتر مورد تحریک دوستان به خاطر برخی از کاستیهای وجودی خود قرار گیرند.

 

 

برچسب ها:دست,انداختن,دختر,مدرسه,راهنمایی,13,ساله,+,تصاویر

نظرات 1 + ارسال نظر
negar شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد