کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

تمسخر یک روحانی ملبس ایرانی+تصاویر

 

برچسب ها:تمسخر,یک,روحانی,ملبس,ایرانی,تصاویر

 

به گزارش کلبه تنهایی دانشجویان حوالی ظهر سه شنبه گذشته (26 دی‌ماه جاری) اشرار قداره کش پس از توهین و تمسخر یک روحانی ملبس در نزدیکی ساختمان دادگستری کل استان کرمانشاه، با ضربات قمه، شمشیر و مشت اقدام به مجروح کردن وی می‌نمایند و سپس سوار بر یک دستگاه خودروی 206 به راحتی از صحنه جرم می‌گریزند!

به گفته شاهدان عینی، این اتفاق در حالی رخ داده که در دو سوی ساختمان دادگستری و محل وقوع جرم دو مجموعه نیروی انتظامی یعنی قسمت شمالی، ساختمان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و قسمت جنوبی نیز به فاصله 500 متر ساختمان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه قرار دارد.

بر همین اساس روحانی مضروب که دو تن از ضاربان را نیز شناسایی کرده است، با کمک مردم به بیمارستان منتقل می‌شود و به علت شدت جراحات مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

روحانی جوان مشهدی عصر همان روز به همراه تنی چند از شهود شکایت خود را به مقامات انتظامی و قضایی استان ارائه می‌کند و همچنان در انتظار شناسایی و برخورد قاطع مسئولان ذیربط با مهاجمین است.

وی در گفت‌گوی کوتاهی با خبرنگار ما ضمن ابراز ناراحتی از عدم پیگیری جدی این حادثه، وقوع این‌گونه حوادث را به خصوص پس از وقایع اخیر و تأکیدات آیت الله آملی لاریجانی درباره ضرورت برخوردی جدی با شرارت‌های خیابانی؛ دهن کجی به سیستم قضایی عنوان کرد و خواهان برخورد جدی با هتاکان و ضاربان شد.

به گفته برخی منابع محلی، تعدادی از عابرین نیز از این صحنه با موبایل فیلمبرداری کرده‌اند که ممکن است مورد سوء استفاده رسانه‌های استکباری و شبکه‌های اجتماعی ضد نظام قرار گیرد.

همچنین باتوجه به اشراف تصویری گسترده در این منطقه شناسایی ضاربین و خودروی آنان دشوار نیست.

متاسفانه چندی پیش نیز یکی از اشرار معروف منطقه در ملا عام اقدام به فحاشی و ضرب و جرح عده‌ای کرده بود که تنها با مجازات نقدی مواجه شد.
گفتنی است چندی قبل نیز خبر ضرب و شتم و مجروح کردن دو جوان ناهی از منکر در تهران افکار عمومی را به شدت جریحه دار کرد.

یکی از این دو جوان نیز طلبه بود که چشم او بینایی خود را بر اثر ضرب و شتم از دست داد.

خرداد ماه امسال نیز دو جوان بسیجی ناهی از منکر در اسلامشهر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و اشرار خیابانی به وسیله چاقو و قمه آنها را مجروح کردند.
 
منبع:مشرق نیوز 
 

برچسب ها:تمسخر,یک,روحانی,ملبس,ایرانی,تصاویر 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد