کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

ناراحتی آنجلینا جولی از پیر شدن صورتش!


 بنا به گزارش ستون شایعات نیویورک پست ، براد پیت همراه همسرش ، آنجلینا جولی ، شش


فرزندش و همینطور مادرش ، جانت پیت ، در طول تعطیلات کریسمس در خانه یک طراح با نام دونا


کارن اقامت داشت. "...


برچسب ها :ناراحتی,آنجلینا,جولی,از,پیر,شدن,صورتش,




بنا به گزارش ستون شایعات نیویورک پست ، براد پیت همراه همسرش ، آنجلینا جولی ، شش فرزندش و همینطور مادرش ، جانت پیت ، در طول تعطیلات کریسمس در خانه یک طراح با نام دونا کارن اقامت داشت.
" زمانیکه خانواده براد و آنجلینا در این خانه اقامت داشتند ، دونا کارن خودش خانه نبود و ملک باشکوهش را کاملا در اختیار دوستانش قرار داده بود . آنها از این جزیره خیلی خوششان آمد زیرا خیلی خلوت و بی سر و صداست. آنجلینا در مدت اقامت در خانه کارن مرتبا" بچه ها را به استخر آبگرم مخصوص این طراح مشهور می برد. آنها به دور از هیاهوی خبرنگاران و در کمال آرامش در سراسر جزیره می دویدند و استراحت می کردند"

دونا کارن در ماه آگوست در مصاحبه با ونیتی فیر گفت:"راز جوان ماندن من استخر آبگرمی است که در جزیره طوطی است .... این استخر آبگرم مثل یک استخر درمانی یوگاست." اخیرا برخی منابع خبری ادعا کرده اند که آنجلینا قصد دارد قبل از برگزاری مراسم ازدواجش ، تعداد زیادی عمل جراحی زیبایی انجام دهد. یکی از نزدیکان او گفت:" آنجلینا احساس می کند خیلی پیر شده است و از ظاهرش خسته شده است. او از خط هایی که روی پیشانی و غبغب او به وجود آمده بیزار است. تصور عروس شدن با صورت چین و چروک و پیر برای او دشوار است. بنا براین او قصد دارد قبل از برگزاری مراسم ازدواجش هر کاری که می تواند برای جوانتر شدن انجام دهد"
آفتاب


برچسب ها :ناراحتی,آنجلینا,جولی,از,پیر,شدن,صورتش,

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد