کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اس ام اس جدید تنهایی



کر شدم از بس سکوت کردی…
چشمانت حرف هایی برای گفتن دارند
اما من بویی حس نمیکنم جز
“غـــــــــــــرور”


سرت را بالا بگیر و سینه سپر کن..
صدایت را بینداز ته حلقت و فریاد بزن:
“من فراموشش کردم!”
بعر راست بینیت را بگیر و تا ته بی نهایت برو….پینوکیوی بیچاره!!


برچسب ها : اس ام اس, اس ام اس بریدن از زندگی, اس ام اس تنهایی, اس ام اس تنهایی دی ماه, اس ام اس جدید, اس ام اس خسته, اس ام اس رایگان, اس ام اس شب های تنهایی, اس ام اس غصه, اس ام اس غم, اس ام اس ناراحتی, پیامک تنهایی دی ماه, پیامک جدید تنهایی



می آیی و در “وا” میشود
میروی و در “بسته” میشود..
میبینی؟؟؟؟
حتی در هم “وابسته” میشود

دگر اشک هایم نمی اید..
دگر بغض نمیکنم..
دگر اه نمیکشم..
دگر بخدا شکایت نمیکنم..
فقط خیره میشوم به یک نقطه..
نه صدایی می شنوم..نه چیزی را می بینم..
فقط اروم زیره لب میگویم..
لعنت به من لعنت به دلم لعنت به من

وقتی که رفتی
سرم را از ته تراشیدم!
خاطر دستانت دیوانه ام میکرد…

ناب ترین هوا متعلق به زمانیست که دلمان
هوای یکدیگر را می کند

آنقدر نفس میکشم
تا
تمام شود..
همه ی آن “هوایی” که
سراغ تو را میگیرد…

باور کردم تنهایی را
چقدر دلم کسی را نمیخواهد امشب
نه اینکه زانو زده باشم
نــــــــــــــــــه
فقط تنهایی سنگین است…

هیچ اتفاق خاصی نیفتاده!
ستون حوادث خالیست…
هنوز زنده ام بی تو!
باورت میشود؟

در میزنند؛
شاید من باشم…
سال هاست که به انتظار خود نشسته ام….!!!!!

مرا تا بزن,
به قرینه هم تا بزن!
میخواهم تنها درگیر نیمه ی خودم باشم…!!!

آهای تویی که داری جای منو میگیری.. یادت باشه:
کم حوصلس..
شاید به ظاهر جدی باشه ولی قلب مهربونی داره…
بد قول نیست اما گاهی گرفتاره…
تو رو داره…
خسته که باشه بهتره تنهاش بزاری…
اگه بخواد باهات حرف بزنه , خودش میگه..
او همه چیز منه..حق نداری اذیتش کنی…

همیشه در حالی که
یه عالمه حرف بیخ گلوت چسبیده..
یه عالمه اشک توی چشماته…
یه عالمه حسرت توی دلت تلنبار شده
باید بگی: ” خب… خداحافظ…”

برچسب ها : اس ام اس, اس ام اس بریدن از زندگی, اس ام اس تنهایی, اس ام اس تنهایی دی ماه, اس ام اس جدید, اس ام اس خسته, اس ام اس رایگان, اس ام اس شب های تنهایی, اس ام اس غصه, اس ام اس غم, اس ام اس ناراحتی, پیامک تنهایی دی ماه, پیامک جدید تنهایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد