کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

عکس:اعترافات تکان‌دهنده عامل قتل ‌عام خانواده‌ای در پایتخت



صبح دیروز در دادسرای امور جنایی تهران رخ داد
عامل قتل‌عام خانواده‌ای در محله فلاح تهران که زن و شوهری را به همراه پسر 12ساله‌شان کشته است از سوی بازپرس ویژه قتل بازجویی شد.


شبکه ایران -شوک/ این جنایت از روز 6 دی‌ماه سال جاری وقتی بستگان این خانواده با غیبت آنها مواجه شدند، فاش شد. علیرضا، عامل جنایت، صبح دیروز – شنبه- روبه‌روی بازپرس سپیدنامه از شعبه 10 دادسرای امور جنایی پایتخت قرار گرفت و گفت: شب حادثه به همراه حسین به خانه‌شان رفتم پس از خوردن شام نزدیک یکی دو ساعت با هم شطرنج بازی کردیم، پس از پایان بازی بین ما درگیری لفظی درگرفت. من همان زمان بود که می‌خواستم به خانه برگردم، اما حسین نگذاشت و گفت دیروقت است و خواست خانه‌شان بخوابم و صبح بروم. من نیز پذیرفتم ساعت 30/2 صبح بود که حسین با چاقویی به من حمله کرد. من توانستم چاقو را از دستش بگیرم که همزمان چاقو نیز به کف دستم خورد و مجروح شدم. در این میان ابتدا یک ضربه به سینه‌اش زدم که فریاد زد. همین باعث شد پسرش که خوابیده بود بیدار شود و وقتی دید به پدرش چاقو می‌زنم به هواخواهی وی آمد که ضربه‌ای نیز به مهدی زدم و با شنیدن صدای جیغ شکوفه که نامادری این پسربچه بود از وحشت ضربه‌ای نیز به وی زدم.



وقتی هر 3 را کشتم و به خود آمدم بشدت پشیمان شدم و روی زمین نشستم سپس ابتدا جسد شکوفه را داخل کمد دیواری گذاشتم بعد جسد مهدی و در ‌آخر جسد حسین را داخل کمد گذاشتم، فرش‌‌ها را جمع کردم و ساعتی به آن خانه خیره شدم. این مرد سنگدل ادامه داد: ساعت 5 صبح شده بود برای بخیه دستم به چندین بیمارستان رفتم تا این که در بیمارستان ضیائیان آن را بخیه کردم و به خانه‌مان برگشتم. نزد همسرم بهانه آوردم که ورقه آهن آن را بریده است و تازه از حمل بار به شمال برگشته‌ام.




بنابه این گزارش، با اعترافات مرد جنایتکار وی برای بازسازی صحنه قتل و تکمیل بررسی‌‌های پلیسی و پزشکی قانونی در اختیار اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد