کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

تجاوز به پیرزن 83 ساله+عکس


برچسب ها : تجاوز , به , پیر , زن , 83 , ساله , + , عکس , 


به گزارش سرویس بین الملل رویداد به نقل از یعودیوت آحارونوت، پلیس رژیم صهیونیستی جوانی را که مرتکب تجاوز به پیرزنی 83 ساله شده بود را دستگیر کرد.
براساس گزارش ها اعلام شده است که پیرزن 83 ساله ای در حیاط پشتی خانه اش نزدیک به ایستگاه مرکزی اتوبوس در جنوب تل آویو برای ساعت ها توسط جوانی حدودا 20 ساله مورد تجاوز قرار گرفت.
این تجاوز وحشیانه که حدود 10 روز پیش با مراجعه خویشاوندان پیرزن به درب منزلش لو رفت، توسط پلیس مخفی ماند و امروز دوشنبه با حضور متهم در دادگاه از موضوع پرده برداری شد.
حدود 10 روز پیش روز جمعه، این واقعه هولناک برای پیرزن 83 ساله که تنها زندگی می کرد رخ داد. ماجرا از این قرار است که وی منزل خود را حدود ساعت 10 صبح به قصد خرید ترک می کند که با جوانی که اطراف منزلش به ولگردی و پرسه زدن مشغول بود مواجه می شود. متجاوز جوان وی را به زور به داخل خانه می کشاند و ضمن کتک زدن و تهدید، او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دهد.
متهم که حدود بیست سال دارد، در کنترل پیرزن ضعیف هیچ مشکلی نداشته و متاسفانه گریه ها و فریادهای پیرزن نیز به گوش کسی نمی رسد.
پس از آنکه خویشاوندان پیرزن برای دیدن وی سر رسیدند، بدن بی حال او را در خانه اش پیدا کردند و متهم نیز به سرعت پا به فرار گذاشته بود.
نیروی پلیس خود را به صحنه جرم رساند تا تحقیقات را آغاز کند اما از آن روز تاکنون علی رغم آنکه همیشه اخبار تجاوز را اعلام می کرد این حادثه وحشتناک صورت گرفته را شکل علنی نداد.
افسر پلیس منطقه جنوب تل آویو گفت: پلیس درنظر داشته بی سر و صدا به این مسئله بپردازد و با علنی کردن موضوع موجب شورش نشود.
سه روز پس از این حادثه، محل اختفای متهم که حاضر به همکاری نبود مشخص شد. براساس نتایج به دست آمده از آزمایش DNA، هرگونه شک و شبهه ای در این باره رفع شد و جوان دستگیر شده متهم به این حمله وحشتناک و راهی دادگاه شد.



برچسب ها : تجاوز , به , پیر , زن , 83 , ساله , + , عکس , 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد