کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

وقتی رویانیان فردوسی پور را زد !!!


 رویانیان :همه یک سال من را زدند،زدند و زدند!..فردوسی پور شما هم من را زدید و زدید ، زدید ..!!!



رویانیان :همه یک سال من را زدند،زدند و زدند!..فردوسی پور شما هم من را زدید و زدید ، زدید ..!!! برنامه ی نود در حالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که همراه با حواشی جالبی بود : تعجب های شدید فردوسی پور که کار دستش داد فردوسی پور برای بررسی رقم قرداد علیرضا حقیقی با سرپرست تیم فجر شهید سپاسی ارتباط تلفنی برقرار کرد. عاری سرپرست تیم فجر شهید سپاسی گفت: بابت حقیقی مبلغ ۶۰۰میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دزیافت کرده اند و با این اقدام قصد داشته به سایر بازیکنان و باشگاه فجر کمک کند. در این لحظه فردوسی پور با حالت عجیب گفت : اه.. چه پول های؟!! عاری گفت : به من گفته شد که خود باشگاه پرسپولیس نیز برای نیم فصل ۵۵۰ میلیون تومان به حقیقی پرداخت کرده است! فردوسی پور با لحنه کاملا تعجب زده : ماشالله ....یعنی ۱۱۵۰ میلیون تومان فقط برای یک نیم فصل ..گهر و این طور تیم ها می تونند با این پول ها دگرگون شوند ( شاید همین لحنه فردوسی پور باعث عصبانیت رویانیان شد ) وقتی رویانیان فردوسی پور را زد !!! محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه نود آمد تا در مورد رقم قرداد حقیقی توضیح دهد که فردوسی پور به او گفت : بزنیم به تخته وضع خیلی خوبه البته اگر این طور باشد!! رویانیان : والله شما می برید و می دوزید و یک مساله کاملا کذب رو در تلویزیون با این همه بیننده به آدم نشان می دهید فردوسی پور استناد کرد به مطالب خبرگزاری ها و سرپرست تیم فجر ولی رویانیان گفت: من برای شما متاسفم! شما از این برنامه و تلویزیون سوءاستفاده می کنید! فردوسی پور : خب الان تکذیب اش کنید رویانیان با شاره با حالت چهره ی فردوسی پور در زمان گفتن رقم قرداد حقیقی خطاب به عادل گفت: حق ندارید قضاوت کنید بدون اینکه اطلاعی داشته باشید! رویانیان در مورد صحبت های عاری سرپرست فجر سپاسی در مورد مبلغ قرارداد حقیقی با ادبیاتی پرخاشگرانه گفت : آقای عاری بی خود کرده است که درباره رقم قرارداد حقیقی و پرسپولیس صحبت می کند.چرا مغلطه می کنید عاری چه کاره است که حرف می زند! شما هم نباید این مبلغ را عنوان کنید! در این لحظه فردوسی پور شوک زده گفت : آقای رویانیان آرام باشید بیایم کمی فوتبالی به این ماجرا نگاه کنیم رویانیان با عصبانیت گفت :نمیدانم.. فوتبالی صحبت کردن یعنی دروغ گفتن؟! وی ادامه داد: من مبلغ ۶۰۰ میلیون بابت حقیقی به باشگاه فجر سپاسی دادم و اگر داشتم بیشتر به این باشگاه کمک می کردم به همه کمک می کنم به همان گهری که گفتید هم کمک می کنم از همه بیشتر من به همان گهر هم کمک کرده ام در ادامه ی این بحث داغ تماس گرفته شد با عاری وقتی عاری سرپرست فجر به روی خط آمد خطاب به رویانیان گفت: برای شما زشت است که به من تهمت می زنید! من سابقه زیادی دارم و اکنون هم نه از خودم بلکه از یک باشگاه دفاع می کنم. من دلم برای شما می سوزد! رویانیان در ادامه در حالی که به شدت عصبانی بود گفت: من به احترام مدیر عامل باشگاه فجر که از همکارانم است به این باشگاه کمک کردم و با خرید حقیقی مبلغی به این باشگاه دادم ولی همه سعی دارند مرا بزنند! در ادامه رویانیان خطاب به فردوسی پور گفت: من برای شما متاسفم! برنامه ی شما نه تنها به فوتبال کمکی نکرده است بلکه تعداد دلال ها را افزایش هم داده است! دیگر نمی خواهم در فوتبال باشم! اشتباه من است که روی خط تلفنی شما می آیم، دیگر در برنامه شما شرکت نخواهم داشت.در شان من هم نیست که در برنامه ی شما باشم ( آخرین بار فتح الله زاده این حرف را در نود زده بود ) رویانیان همچنان عصبانی :شما حتی یک دهم کارهایی که من کرده ام را نمی دانید، از کارهای زیربنایی که کرده ام اطلاعی ندارید. حالا که اینطور شده هم حقیقی را به فجر میدهم و هم پول ام برای خودشون ! از این فوتبال شرمم می آید! من از همه تیم ها کمتر خرج کرده ام! بیش از یک سال طاقت آوردم . ولی دیگر نمی توانم . می توانستم بهترین هافبک خارجی را به تیم بیاورم ولی به بازیکنان خودمان احترام گذاشتم و اکنون متهم شدم، واقعا از این فوتبال شرمم می آید. اگر قانونی وجود داشته باشد می نویسم که سه امتیاز این بازی را به فجر سپاسی بدهند. فردوسی پور در این لحظات تلاش کرد با سکوتش آرامش را به رویانیان بدهد و بگذارد او گله هایش را بیان کنند. رویانیان همچنان با همان عصبانیت ادامه داد : کارهایی که من در طول این یک سال برای پرسپولیس کرده ام در طول ۵۰ سال برای این تیم نشده است! زمان این مسئله را ثابت خواهد کرد. در طول سه هفته ۲۲ بازیکن و مربی در پرسپولیس جابجا شدند و توانستیم در همین زمان در جام حذفی ۶ گل بزنیم ،این مدیریت است نه نتیجه گرایی در لیگ! همش دارید می گوید میلیاردی .. همش دارید می گوید پول آورده.. کجا پول آورده ام پرسپولیس از گشنگی که کشیده بود این سالها حالا که یک ذره پول آورده میگند پول داره !! من از این فوتبال شرم ممی آید من همه اش سکوت کرده ام،همه اش خندیده ام،کوه هم که باشد زیر این همه فشار آب می شود.... آقای فردوسی پور؟چکش نشو روی اعصاب من ...می خواهی پشت پرده فوتبال را بگویم؟من می توانستم بهترین هافبک دفاعی های دنیا را بیاورم اما برای بازیکن ایرانی ارزش قائل شدم من کمک کردم و متهم شدم برایم رفتن خیلی راحتتر است تا ماندن. ۹۹ درصد می خواهم بروم و یک درصد ، آن هم بخاطر هواداران می خواهم بمانم. ماندن در فوتبال برایم مثل زهر است! فردوسی پور :آقای رویانیان پس از این همه صحبت هنوز آرام نشده اید خواهش می کنم کمی آرام باشید ...من از شما خواهش می کنم کمی آب بخورید. فردوسی پور پس از سکوت چند دقیقه خود ، شروع کرد به گله کردن از رویانیان به خاطر لحنه تندش : چرا مثل بارسلونا حمله می کنید سردار؟ رویانیان :دیگر خسته شده ام همه دارند من را می زنند. رویانیان که صحبت های خود را با پرخاشگری آغاز کرده بود خطاب به فردوسی پور گفت: شما با خنده سر می برید که کار درستی نیست. وی در پایان بخاطر رفتار تند خود از عادل فردوسی پور عذرخواهی کرد گفت :به هر حال من از همه عذر خواهی می کنم که سرشان را درد آوردم من نوکر همه هستم.اما همه یک سال من را زدند،زدند و زدند! فردوسی پور هم در این لحظه گفت شما هم من را زدید و زدید ، زدید ..!!! منبع:افکار نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد