کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

دهیاران منطقه سبزدشت نگاه علمی به آینده را سرلوحه کاری قرار دهند


فرماندار بافق در نشست با دهیاران بخش مرکزی بافق گفت: دهیاران منطقه برنامه محوری و نگاه علمی به آینده را سرلوحه کاری قرار دهند. ولایت مداری اهالی دهستان سبزدشت مثال زدنی و در استان استثنایی است.


به گزارش بافق نیوز ، بنا به دعوت دهیاران دهستان سبزدست نشستی با حضور فرماندار بافق ، بخشدار مرکزی، دهیاران و اعضای شورای اسلامی دهستان سبزدشت بافق در محل فرمانداری بافق برگزار شد که فرماندار ضمن تبریک یوم الله نهم دی خطاب به دهیاران گفت: ولایت مداری اهالی دهستان سبزدشت مثال زدنی و در استان استثنایی است .

وی با اشاره به تعداد شهدای این دهستان افزود: کثرت شهدای این منطقه نسبت به جمعیت این دهستان نادر است و این نشان از انقلابی بودن و خوبی مردم دهستان سبزدشت می باشد.

“مهدی خاوری” با اشاره به کسب روزی حلال و داشتن اخلاق خوب تصریح کرد: یکی از رموز موفقیت و سربلندی اهالی دهستان سبزدشت کسب روزی حلال و اخلاق مداری است که تداوم و پیروزی را برای آنان در پی دارد.

خاوری توجه به اقتصاد محوری در روستاها را از شاخصه های اصلی برای عمران و آبادی روستاها مطرح کرد و گفت : روستاها باید بر اساس مزیت نسبی خود برنامه ریزی و تدبیر نموده و بر اساس آن در ارتقاء اقتصاد ، اشتغالزایی و آبادانی روستاها قدم بردارند .

فرماندار بافق به ضرورت داشتن برنامه و هدف اشاره کرده و گفت : فرمانداری و بخشداری از هر اقدامی که باعث شتاب ویژه و توان مضاعف دهیاران و در نتیجه قطع وابستگی آنها به شهر ها شود حمایت نموده و ضروری است فکر و طرز تفکر دهیاران بر اساس استفاده بهینه از امکانات موجود در جهت پاسخگویی منطقی به نیاز های اهالی باشد .

وی از دهیاران خواست تا برنامه محوری و نگاه علمی به آینده را سرلوحه امور و فعالیتهای خود قرار دهند تا شاهد شکوفایی روستاهای منطقه از لحاظ اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

مهدی خاوری خاطر نشان کرد : برای احیاء فکر و برنامه بودجه و اعتبار می دهیم و طبق برنامه هزینه کرده و برای این کار تمام دستگاههای ذیربط را دخیل خواهیم کرد.

فرماندار بافق تشکیل شرکت تعاونی دهیاران را گامی مثبت در شناسایی و معرفی توانمندی های روستاها و همکاری و تعامل بهتر شوراها و دهیاران با مردم و مسئولین دانست و گفت: شرکت تعاونی دهیاری می تواند با ارائه راهکارها و برنامه های مناسب سرمنشاء فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای عمران و آبادانی روستاها باشد.

در ابتدای این نشست بخشدار مرکزی بافق ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید و اشاره به موقعیت بخش مرکزی بافق گفت: شهرستان بافق دارای سه دهستان سبزدشت ، کوشک و مبارکه می باشد که جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر در این بخش ساکن هستند.

“محمد علی صمیمی” با اشاره به فعالیتهای این بخش اظهار داشت : طی ۴ سال گذشته اولین اقدام دهیاران این منطقه تشکیل شرکت تعاونی دهیاری با حضور ۱۳ دهیاری بود که در حال حاضر تمام ۱۳ دهیاری سهام دار این شرکت تعاونی هستند.

وی یکی از خواسته ای مردم اهالی این منطقه را احداث جاده گزوئیه و اشتغال پایدار در منطقه خواند و گفت : احداث کشتارگاه صنعتی طیور و کارخانه تهیه و تولید خوراک دام و طیور از برنامه های آینده این شرکت تعاونی در بخش اقتصاد و اشتغال می باشد.

در پایان این نشست برخی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای دهستان سبزدشت به بیان نظرات و مشکلات این بخش پرداختند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد