کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

به دنبال مرگ "نیما نهاوندیان" مجری صداوسیما؛ قتل یا خودکشی؟

مرگ مشکوک "نیما نهاوندیان" مجری ورزشی شبکه 2 سیما باعث دامن زدن به شایعات و جنجالی کردن علل مرگ او شده است

روز گذشته در تاریخ سوم دی 91 متوجه خبری غیر منتظره از پیدا شدن جسد یکی از مجریان ورزشی صدا و سیما شدیم. فردی که مرگ او به ذهن کسی هم خطور نمی کرد که این اتفاق برایش بیافتد.
"نیما نهاوندیان" از مجریان ورزشی شبکه 2 سیما بوده که روز گذشته خبر فوت او در میان اهالی رسانه مطبوعات غیر منتظره بود و نکته ای که فوت وی را جنجالی کرد، صحبت های ضد و نقیض در خصوص مرگ وی است.



اما نکته ای که مسلم است اینکه چرا باید مرگ یک مجری تا این حد خبرساز شود و رسانه ها را درگیر بررسی موشکافانه علت مرگ وی شوند. مجری که احترام و ادب در مقابل مخاطبان و مهمانان برنامه را دریغ نمی کرد و حتی در مقابل پرخاشگری های یکی از چهره های مطرح ورزشی کشور سکوت را برگزید.
اخلاق جوانمردی و مهربانی نیما نهاوندیان آنقدر خوب بود که حتی زمانی که "مجتبی سجادی" تهیه کننده برنامه "ورزش از نگاه 2" و "مزدک میرزایی" صحبت می کردند با اشاره به شوکه شدن از این خبر، این اتفاق را باور نکردنی دانستند و ابراز تأسف کردند.
این شایعات و خبرها مبنی بر قتل و خودکشی برای این مجری با ادب و اهل ورزش صدا وسیما تعجب آور است و نمی توان برای او که غالب اجراهایش در کنار اخلاق ورزشی، مودبانه بود، این گونه شایعات را نسبت داد و باید دانست که وی نیز به مرگ طبیعی فوت کرده است.
هرچه به جزئیات فوت وی دقت می کنیم، ابهامات بسیاری در مرگ او به چشم می خورد به حدی که از این اتفاقات تفاسیر متعددی را می توان مطرح کرد. اینکه مجری که در برنامه های ورزشی حضوری فعال داشته است به طور ناگهانی با مرگ مرموزی فوت می کند. قتل، خودکشی و سکته احتمالی است که یکی از آنها باعث مرگ وی شده و هنوز هیچ چیزی از آن مشخص نشده است.
آیا می شود مجری صاحب نامی که مردم و ورزشکاران نسبت به ادب و حرمت او شناخت کامل دارند، توسط شخصی به قتل رسیده باشد و یا قصد خود کشی داشته است؟
امیدواریم با مشخص شدن علت مرگ "نیما نهاوندیان" توسط مراجع پزشکی قانونی سریع تر احتمالات به یقین تبدیل شود تا دامنه شایعات گسترش پیدا نکند و مرگ او برای همگان از جمله حاشیه سازان شفاف سازی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد