کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

تهیه کننده برنامه "ورزش از نگاه دو": علت مرگ "نیما نهاوندیان"


مجتبی سجادی تهیه کننده برنامه "ورزش از نگاه دو" در مورد جزئیات و علت مرگ "نیما نهاوندیان" "مجری" برنامه ورزش توضیح داد.

مجتبی سجادی تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات فوت نیما نهاوندیان گفت: متاسفانه شب گذشته "نیما نهاوندیان" در اثر برخورد با یک میز خون ریزی مغزی می کند و به دلیل آنکه به تنهایی در خانه حضور داشته و کمک رسانی با تاخیر صورت گرفته بعد از کما رفتن و مرگ مغزی "فوت" می کند.
وی در خصوص "تشیع جنازه" آن مرحوم عنوان کرد: به طور احتمال بعد از انجام کارهای مورد نیاز فردا در "قطعه هنرمندان" به خاک سپرده می شود.
وی اظهار داشت: خبرهای مبنی بر "خودکشی" "نیما نهاوندیان" کذب محض است و براساس جزییات شرح داده شده "مرگ" وی صورت گرفته است.


*خبر فوت "نهاوندیان" مرا شوکه کرد/حضور او در "ورزش از نگاه دو" تاثیرگذار بود
مجتبی سجادی گفت: به محض شنیدن این خبر بسیار شوکه شدم.
وی در ادامه در خصوص همکاری با وی عنوان کرد: به مدت 3 ماه در برنامه "دورخیز" اجرا داشت و قبل از آن ما هم گزارش های ورزشی در استان گلستان تهیه می کرد.
سجادی ادامه داد: بعد از اجرا در یک برنامه فرهنگی در "شبکه 2" دوباره برای همکاری مجدد با برنامه "ورزش از نگاه دو" به مدت یک سال به گروه ما اضافه شد.
وی در خصوص شخصیت ورزشی "نهاوندیان" اظهار داشت: "نهاوندیان" از مجری های ورزشی و معروف "صدا و سیما" بود که مردم علاوه بر علاقمندی به او برنامه ورزشی ما را نیز دنبال می کردند.
سجادی در پایان خاطرنشان کرد: "نهاوندیان" برنامه های ورزشی را به سبک و سیاق خود اجرا می کرد و در حد و اندازه اجراهای خود شناخته شده بود.
گفتنی است، "نیما نهاوندیان" از "مجریان ورزشی" "شبکه 2" "سیما" بود که در "شبکه جام جم" نیز به عنوان "مجری" فعالیت داشت همچنین برنامه های "دورخیز"، "توپ طلایی" و "ورزش از نگاه دو" را اجرا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد