کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

گلدان های مجهز به اینترنت



به گزارش گروه خواندنی های مشرق، گلدان ها از یکی از وسیله های اصلی نگه داری گل هستند و بدون آن ها تقریبا نگه داری گل ناممکن است. انتخاب یک گلدان مناسب می تواند عمر گل شما چندین برابر کند و یا حتی آن را ازبین ببرد.

"Pot Moots" یک گلدان با طرح آینده نگرانه است که به شما کمک می کند به بهترین روش از گل های مختلف خودتان نگه داری کنید. این گلدان ها توسط فردی به نام "Matej Korytar" طراحی شده اند و ایده های بسیار جالب در آن به کار رفته ات.



این گلدان از دو بخش جداگانه تشکیل شده است. لایه بیرونی برای تنظیمات گلدان است که بر روی ان یک صفحه نمایش لمسی قرار دارد و کمک می کند تا اطلاعات گل خود را مشاهده کنید.

این صفحه نمایش و لایه بیرونی میزان آب، و دمای خاک گل را تنظیم می کند و همچنین به گل کمک می کند تا فضای خوبی برای رشد داشته باشد. همچنین این بخش می تواند به اینترنت متصل شده و آخرین اطلاعات لازم برای پرورش گل را بدست آورد.




بر روی این قسمت یک لامپ خودکار نیز قرار دارد که در صورت لزوم نور طبیعی خاصی را برای گل شما تامین می کند. در این صورت گلدان شما تمامی کارهای لازم برای پرورش گل را انجام می دهد.

لایه درونی این گلدان نیز بسیار ساده است و باید با خاک مناسب آن را پر کرده و گیاه را داخل آن قرار دهید. این گلدان به طور کلی می تواند آینده پرورش گیاهان را تغییر دهد و نات مثبت بسیاری در دل آن نهفته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:06 http://bar0on.blogsky.com

خعلی هم خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد