کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

مناجات



روباهی با موبایلش کلنجار می رفت.
زاغه از بالای درخت گفت: اگه پایین آنتن نمی ده بده بالا برات بگیرم.
روباه موبایل رو داد. زاغ گفت: این عوض قالب پنیر کلاس سوم ابتدایی!

پلیس: گواهینامه داری؟
حیف نون: بذار توی داشبورد رو نگاه کنم، شانست بزنه داشته باشم کارت راه بیافته!

حیف نون: من فکر می‌ کنم پشه‌ام!
دکتر: من دندون ‌پزشکم؛ مطب روان‌ پزشک روبروی ماست.
حیف نون: می دونم، الان اون جا بودم...
دکتر: پس چرا اومدی این جا؟
حیف نون: آخه مهتابی ‌تون روشن بود!

حیف نون داشته می رفته خونه، خونه شون هیچ کس نبوده، می ره روی پیغام گیر!

روزی دو زن نزد قاضی آمدند و هر دو ادعا کردند که مادر یک بچه هستند.
قاضی فرمودند: بچه را وسط بگذارید و هر زن از یک طرف دست کودک را بکشد. آن دو زن آن قدر کودک را کشیدند که از وسط نصف شد.
قاضی کمی جا خوردند و فرمودند: قاعدتا نباید این جوری می شد!

گزارشگر تلویزیون:
نظر شما در مورد این که سریال فلان، سریال خوب و آموزنده ای است و دست من و همکارانم در صدا و سیما درد نکنه چیه؟

معتاده (تنبل) ده تا پیتزا رسون رو کشته بود
بهش گفتن چرا این کار رو کردی؟
گفت چون شهر ما تا حالا قاتل سریالی نداشته.
گفتن حالا این همه آدم! چرا پیتزا رسون ها رو انتخاب کردی؟
گفت آخه بقیه خودشون نمیان دم در!

حیف نون می ره مرغ مینا می خره، بعد که می فهمه نره، "سینا" صداش می کنه!

حیف نون می خواسته بره مکه، تو خونه قرآن نداشتن، از زیر کتاب علوم ردش می کنن!


روباهی با موبایلش کلنجار می رفت.
زاغه از بالای درخت گفت: اگه پایین آنتن نمی ده بده بالا برات بگیرم.
روباه موبایل رو داد. زاغ گفت: این عوض قالب پنیر کلاس سوم ابتدایی!

پلیس: گواهینامه داری؟
حیف نون: بذار توی داشبورد رو نگاه کنم، شانست بزنه داشته باشم کارت راه بیافته!

حیف نون: من فکر می‌ کنم پشه‌ام!
دکتر: من دندون ‌پزشکم؛ مطب روان‌ پزشک روبروی ماست.
حیف نون: می دونم، الان اون جا بودم...
دکتر: پس چرا اومدی این جا؟
حیف نون: آخه مهتابی ‌تون روشن بود!

حیف نون داشته می رفته خونه، خونه شون هیچ کس نبوده، می ره روی پیغام گیر!

روزی دو زن نزد قاضی آمدند و هر دو ادعا کردند که مادر یک بچه هستند.
قاضی فرمودند: بچه را وسط بگذارید و هر زن از یک طرف دست کودک را بکشد. آن دو زن آن قدر کودک را کشیدند که از وسط نصف شد.
قاضی کمی جا خوردند و فرمودند: قاعدتا نباید این جوری می شد!

گزارشگر تلویزیون:
نظر شما در مورد این که سریال فلان، سریال خوب و آموزنده ای است و دست من و همکارانم در صدا و سیما درد نکنه چیه؟

معتاده (تنبل) ده تا پیتزا رسون رو کشته بود
بهش گفتن چرا این کار رو کردی؟
گفت چون شهر ما تا حالا قاتل سریالی نداشته.
گفتن حالا این همه آدم! چرا پیتزا رسون ها رو انتخاب کردی؟
گفت آخه بقیه خودشون نمیان دم در!

حیف نون می ره مرغ مینا می خره، بعد که می فهمه نره، "سینا" صداش می کنه!

حیف نون می خواسته بره مکه، تو خونه قرآن نداشتن، از زیر کتاب علوم ردش می کنن!

 حیف نون دندونش درد می کرده، می ره دندون پزشکى. به دکتر می گه: همه رو بکش به غیر از اونى که درد می کنه. دکتر می گه چرا؟ حیف نون می گه می خوام مثل سگ تنها بمون


حیف نون: ماشین خریدم.
دوست حیف نون: مدلش چیه؟
حیف نون: قرمزه
دوست حیف نون: گرون خریدی!

حیف نون به نامزدش می گه: عزیزم! می دونی برای روز زن چی برات خریدم؟ نامزدش می گه: نه، نمی دونم. حیف نون می گه: اون پژو ۲۰۶ قرمز رنگ رو می بینی که توی کوچه پارک کرده؟ یه دمپایی هم رنگ اون!

 از نصایح حیف نون: هرکس به والدین خود احترام بگذارد همانند کسی است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته است!


به حیف نون می گن چرا باسنت این قدر بزرگه؟ می گه: خدا بیامرز مادرم، به جای این که پودر بچه بزنه بکینگ پودر می زد به من!

حیف نون باباش مریض می شه، زنگ می زنن اورژانس میاد، خانوادگی سوار آمبولانس می شن! دکتره می گه: مریض کیه؟ حیف نون می گه: پشت سر دارن با نیسان میارندش!

آقای دست و دلباز کرم معده می گیره. بعد از یه هفته، کرم معده توی معده اش زخم معده می گیره!

یه گربه به یه گربه دیگه که اون ور خیابون وایساده بود می گه: میووووو؟
بعد اون گربه هه می گه: نه! نمیوووووو!
بعد این گربه هه می گه: چرا نمیوووووو؟
بعد اون گربه هه می گه: آخه ماشین میوووووو!

حیف نون از دوست دخترش می پرسه اسمت چیه؟ دختره می گه فانوس، اما شعله صدام می کنن! اسم تو چیه؟
حیف نون می گه: کتابعلی، اما بهم می گن نهج البلاغه!

زوج خوشبخت: زن لال ـ مرد کر
زوج غریبه: زن کارمند ـ مرد کارمند
زوج مبارز: زن با سواد ـ مرد بی سواد
زوج با تفاهم: زن زشت ـ مرد زشت
زوج شکاک: زن خوشگل ـ مرد خوش تیپ
زوج بدبخت: زن پولدار ـ مرد بی پول
زوج عاقل: زن مجرد ـ مرد مجرد
زوج ایده آل: یافت نمی شود

 حیف نون می خواسته به بچه هاش یاد بده که مشروب بده، یه لگن مشروب می ذاره جلوی خر. خره نمی خوره. حیف نون به بچه هاش می گه: از این چی می فهمید؟ بچه هاش می گن: یعنی هر کی مشروب نخوره خره!
توی شهر حیف نون اینا سیل میاد، مردم دور خونه شون رو سیم خاردار می کشن!

قبض آب حیف نون میاد. به بچه هاش می گه: فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم معلوم می شه کی هی می ره دستشویی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد