پاسخ شرکت سایپا به مشتری اصفهانی - کلبه تنهایی دانشجویان
X
تبلیغات
رایتل



سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

سلام علیکم

با احترام اینجانب س. ا در تاریخ ۹۱/۵/۳۱ مبلغ ۹۹۴۰۰۰۰۰ ریال جهت فورش فوری (۳۰ روزه) یک دستگاه پراید ۱۳۱ SX و تحویل از نمایندگی عصارزادگان اصفهان به حساب شرکت سایپا واریز نمودم .
اما تاکنون نمایندگی ذکر شده به تعهداتش عمل ننموده است و پیگیریهای مستمر اینجانب نیز تاکنون بی‌نتیجه مانده است. در آخرین تماس با نمایندگی عصارزادگان که در مورخه ۹۱/۷/۱۲ صورت گرفت، گفته شد که بایستی با شماره ۴۴۹۰۶۸۴۱-۰۲۱ تهران تماس بگیرم که پس از تماس با شماره فوق، فردی که پاسخ تلفن را داد ادعا کرد که این شماره بیش از سه ماه است که به واحد دیگری اختصاص یافته و باید از طریق نمایندگی اصفهان پیگیری کنید.
در تماس بعدی با نمایندگی عصارزادگان مجددا تأکید شد که باید با‌‌ همان شماره تماس بگیرید و مربوط به ما نیست! ناگفته نماند که پیش فروش خودروی فوق با ودیعه ۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال و تحویل برای آبان می‌باشد (کمتر از ۴۵ روز!) درحالیکه که شرکت سایپا همه وجه را به عنوان فروش فوری دریافت نموده است ولی خودرو را مطابق پیش فروش به مشتریانش تحویل می‌دهد و این نقض صریح تعهداتش می‌باشد.

موارد ذیل جهت آگاهی به عرض می‌رسد:

۱- سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهور در برنامه گفتگوی ویژه خبری مورخه ۹۱/۱/۲۹ اجباری بودن تجهیز خودرو‌ها به کیسه هوا از ابتدای سال ۹۰ را اعلام نمودند.

۲- سردار احمدی مقدم در تاریخ ۹۰/۲/۵ اعلام کردند که تمامی خودروهای تولید داخل می‌بایستی تا آخر سال ۹۰ به کیسه هوا تجهیز شوند.

۳- شرکت سایپا با علم و آگاهی کامل از آخرین مهلت داده شده یعنی ۹۱/۷/۱ اقدام به ثبت نام و أخذ وجه برای خودروهای فاقد کیسه هوا از متقاضیان بصورت فروش فوری تا اواخر شهریور نموده است. (ثبت نام و أخذ وجه بصورت پیش فروش همچنان ادامه دارد


این درحالی است که شرکت یادشده بطور یکجانبه آنهم پس از ۴۵ روز و از طریق تماس تلفنی و با ادبیاتی طلبکارانه اینجانب را ملزم به پرداخت وجه اضافه برای نصب کیسه هوا و در نوبت قرار گرفتن مجدد آن‌ها کرده است و هیچ زمانی را برای تحویل مشخص ننموده است. جریمه تأخیر (که در بهترین شرایط آن و اگر به هزار ترفند از پرداخت آن شانه خالی نکنند! حدود ۸۰۰۰ تومان برای هر روز است) هرگز جبران خسارت تأخیر را نمی‌کند چراکه این خودرو برای افراد با درآمد زیر خط فقر نوعی وسیله امرار معاش می‌باشد.

۴- هیچ یک از مدیران این شرکت خود را در قبال تهعداتشان نسبت به مشتریان (که با توجه به کیفیت بسیار پایین این محصول، عموماً از اقشار آسیب پذیر کشور می‌باشند) پاسخگو نمی‌دانند و پس از أخذ وجه، از تحویل خودرو در موعد مقرر خودداری می‌کنند.

۵- چنانچه نمایندگی عصارزادگان و یا شرکت سایپا به تعهد ۳۰ روزه خود عمل می‌نمودند، مشمول مهلت اجرای قانون عدم شماره گذاری توسط ناجا نمی‌شد. لازم به ذکر است که تا لحظه نگارش این گزارش و گذشت ۴۵ روز از پرداخت وجه خودرویی به اینجانب تخصیص نیافته و فاکتوری هم صادر نشده است.

از آنجاییکه تماس با تلفنهای سایپا امکانپذیر نبوده و مدیران سایپا نیز از پاسخ دادن طفره می‌روند، خواهشمند است موضوع را پیگیری نمایید..
کلیه اطلاعات ثبت شده در شرکت سایپا برای پیگیری به پیوست ارسال می‌گردد.



سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

سلام علیکم

با احترام اینجانب س. ا در تاریخ ۹۱/۵/۳۱ مبلغ ۹۹۴۰۰۰۰۰ ریال جهت فورش فوری (۳۰ روزه) یک دستگاه پراید ۱۳۱ SX و تحویل از نمایندگی عصارزادگان اصفهان به حساب شرکت سایپا واریز نمودم .
اما تاکنون نمایندگی ذکر شده به تعهداتش عمل ننموده است و پیگیریهای مستمر اینجانب نیز تاکنون بی‌نتیجه مانده است. در آخرین تماس با نمایندگی عصارزادگان که در مورخه ۹۱/۷/۱۲ صورت گرفت، گفته شد که بایستی با شماره ۴۴۹۰۶۸۴۱-۰۲۱ تهران تماس بگیرم که پس از تماس با شماره فوق، فردی که پاسخ تلفن را داد ادعا کرد که این شماره بیش از سه ماه است که به واحد دیگری اختصاص یافته و باید از طریق نمایندگی اصفهان پیگیری کنید.
در تماس بعدی با نمایندگی عصارزادگان مجددا تأکید شد که باید با‌‌ همان شماره تماس بگیرید و مربوط به ما نیست! ناگفته نماند که پیش فروش خودروی فوق با ودیعه ۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال و تحویل برای آبان می‌باشد (کمتر از ۴۵ روز!) درحالیکه که شرکت سایپا همه وجه را به عنوان فروش فوری دریافت نموده است ولی خودرو را مطابق پیش فروش به مشتریانش تحویل می‌دهد و این نقض صریح تعهداتش می‌باشد.

موارد ذیل جهت آگاهی به عرض می‌رسد:

۱- سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهور در برنامه گفتگوی ویژه خبری مورخه ۹۱/۱/۲۹ اجباری بودن تجهیز خودرو‌ها به کیسه هوا از ابتدای سال ۹۰ را اعلام نمودند.

۲- سردار احمدی مقدم در تاریخ ۹۰/۲/۵ اعلام کردند که تمامی خودروهای تولید داخل می‌بایستی تا آخر سال ۹۰ به کیسه هوا تجهیز شوند.

۳- شرکت سایپا با علم و آگاهی کامل از آخرین مهلت داده شده یعنی ۹۱/۷/۱ اقدام به ثبت نام و أخذ وجه برای خودروهای فاقد کیسه هوا از متقاضیان بصورت فروش فوری تا اواخر شهریور نموده است. (ثبت نام و أخذ وجه بصورت پیش فروش همچنان ادامه دارد


این درحالی است که شرکت یادشده بطور یکجانبه آنهم پس از ۴۵ روز و از طریق تماس تلفنی و با ادبیاتی طلبکارانه اینجانب را ملزم به پرداخت وجه اضافه برای نصب کیسه هوا و در نوبت قرار گرفتن مجدد آن‌ها کرده است و هیچ زمانی را برای تحویل مشخص ننموده است. جریمه تأخیر (که در بهترین شرایط آن و اگر به هزار ترفند از پرداخت آن شانه خالی نکنند! حدود ۸۰۰۰ تومان برای هر روز است) هرگز جبران خسارت تأخیر را نمی‌کند چراکه این خودرو برای افراد با درآمد زیر خط فقر نوعی وسیله امرار معاش می‌باشد.

۴- هیچ یک از مدیران این شرکت خود را در قبال تهعداتشان نسبت به مشتریان (که با توجه به کیفیت بسیار پایین این محصول، عموماً از اقشار آسیب پذیر کشور می‌باشند) پاسخگو نمی‌دانند و پس از أخذ وجه، از تحویل خودرو در موعد مقرر خودداری می‌کنند.

۵- چنانچه نمایندگی عصارزادگان و یا شرکت سایپا به تعهد ۳۰ روزه خود عمل می‌نمودند، مشمول مهلت اجرای قانون عدم شماره گذاری توسط ناجا نمی‌شد. لازم به ذکر است که تا لحظه نگارش این گزارش و گذشت ۴۵ روز از پرداخت وجه خودرویی به اینجانب تخصیص نیافته و فاکتوری هم صادر نشده است.

از آنجاییکه تماس با تلفنهای سایپا امکانپذیر نبوده و مدیران سایپا نیز از پاسخ دادن طفره می‌روند، خواهشمند است موضوع را پیگیری نمایید..
کلیه اطلاعات ثبت شده در شرکت سایپا برای پیگیری به پیوست ارسال می‌گردد.

جوابیه:

با سلام
احتراماً در پاسخ به نامه شماره 512/ت تاریخ 12 مهر 1391 در خصوص نامه گلایه آقای سهیل اردشیری خریدار خودروی 131 sx به استحضار می رساند با توجه به مشکلات موجود، خودرو با تأخیر تحویل مشتری شده و مطابق قرار داد، جریمه تأخیر در تحویل به صورت روزشمار محاسبه و به مشتری پرداخت می گردد. مبلغ محاسبه شده از این بابت، طبق فاکتور فروش خودرو در کارت خدمات خودرویی مشتری واریز و قابل پیگیری از طرف مشتری می باشد. در ضمن مشتریان عزیز می توانند در صورت داشتن هر گونه مشکل یا انتقاد با مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا از راه های نامبرده در زیر تماس حاصل نمایند:

شماره تلفن برای مشتریان تهرانی: 61611817
شماره تلفن برای مشتریان خارج از تهران: 096770
نمابر: 61611742
پیامک: 10001817
آدرس ایمیل:customer@saipayadak.org
صندوق پستی: 1414- 37515
آدرس مکاتبه: تهران – کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج – نبش خیابان داروپخش – شرکت سایپا یدک – امور مشتریان


مجتبی نظری
مدیر ارتباطات گروه خودروسازی سایپا

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد