کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

» جذاب ترین اس ام اس های سرکاری بسیار زیبا هفته دوم آذر




زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟

غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!

* * * * * * * *

کاش بیماریم مسری بود

"درد عشقی کشیده ام که مپرس"

* * * * * * * *

تقلب چیست
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو

* * * * * * * *

در بحر حبیب گرچه ما خیس شدیم

در مکتب عشق…اهل تشخیص شدیم

ره زین شب تاریک نبردیم برون …

ماندیم و به دست دوست سرویس شدیم !

* * * * * * * *




زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟

غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!

* * * * * * * *

کاش بیماریم مسری بود

"درد عشقی کشیده ام که مپرس"

* * * * * * * *

تقلب چیست
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو

* * * * * * * *

در بحر حبیب گرچه ما خیس شدیم

در مکتب عشق…اهل تشخیص شدیم

ره زین شب تاریک نبردیم برون …

ماندیم و به دست دوست سرویس شدیم !

* * * * * * * *

موردی برای نمایش نیست.
.
.
.
.

مشترک گرامی این اس ام اس حذف شد

ظاهرا فرستند قصد سرکار گذاشتن شما را داشته

* * * * * * * *

سلام خوبی؟ یه کار تو مرغداری برات پیدا کردم

کار سختی نیست فقط وقتی مرغها رو سر میبرن باید جوجه ها رو دلداری بدی!

* * * * * * * *

من شمع بودم و سوختم ، ولی تو پروانه بودی

تا جیز شدی فلنگو بستی !

* * * * * * * *

تو را چون بادبادک دوست دارم / مثال پول قلک دوست دارم

تو گفتی بچه ای ، باشد ، ولی من / تورا قد لواشک دوست دارم . . . !

* * * * * * * *

رفتم گلستان تا برات با عشق یه دامن گل بچینم ، دیدم شلوار پامه !

* * * * * * * *

گویند … سخت و سخت تر از …

انتظار . . .

برای اس ام اس من

خیلی انتظار کشیدی آره ؟!

* * * * * * * *

مرا اینگونه باور کن :

کمی خسته کمی تنها

کمی از یاد رفته ٬کمی مغرور

کمی بی کس ٬ کمی گستاخ

کمی سر خوش

کمی….. کمی باور کردنم سخته !!؟؟

* * * * * * * *

قرار بود عاشق کسی باشم که وعده هایش تو خالی نباشند اما تو چی؟
.
.
.
وعده باد، مفت و زیاد، حرف های بد، مخ منو زد، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه

* * * * * * * *

مفت خور عوضی از حلقومت در میارم ازت شکایت میکنم

.
.
.

دلمو دزدیدی چرا پس نمیدی؟

* * * * * * * *

از دیوان یک پدر سوخته:.
.
.
.

ماتیم ودوچشم خود به در دوخته ایم
در آتش زندگی خود سوخته ایم
خود سوخته ایم وبس مصیبت اینکه
بابای پسرهای پدر سوخته ایم.

* * * * * * * *

عاقل مباش تا غم دیگران خوری// دیوانه باش تا غمت دیگران خورند

* * * * * * * *

شعار کنتـــرل جمــعیت جدید
فرزند کمتر، همسر بیشتر!

* * * * * * * *

جانان به بوسه ای مرا یاد بکن

این بندۀ زن ندیده را شاد بکن

قبل از بوسه برای محکم کاری

درخواست آمبولانس و امداد بکن
.

* * * * * * * *

الا ای آنکه اس ام اس نمیدی ......پیامک مرا پاسخ نمیدی

الهی شوهر ایدزی بگیری.... بفهمی که داری از ایدز میمیری

الهی کوربشی چشمات نبینه.... بمیری، گم بشی، حقت همینه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد