کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

» نازترین اس ام اس عاشقانه انتظار ویژه آذر





با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست / از یاد بردن دوست ، هرگز کار ما نیست . . .

.

.

.

زنده باد آن کس که گاهی یادی از ما میکند / از خجالت ما غریبان را غرق دریا میکند

حال ما میپرسد و از مهربانی های خود / این دل رنجور ما را عطر گل ها میکند . . .

.

.

.

جفایت با وفایت هر دو نیکوست / تو را هر جا که باشی دارمت دوست . . .

.

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنائی هاست

پی صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد . . .




با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست / از یاد بردن دوست ، هرگز کار ما نیست . . .

زنده باد آن کس که گاهی یادی از ما میکند / از خجالت ما غریبان را غرق دریا میکند

حال ما میپرسد و از مهربانی های خود / این دل رنجور ما را عطر گل ها میکند . . .


جفایت با وفایت هر دو نیکوست / تو را هر جا که باشی دارمت دوست . . 



گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنائی هاست

پی صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد . . .

زدی تیری به قلبم رد نکردم / جدائی را تو کردی ، من نکردم . . 

در انتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام / رها نکن دل مرا بیا که دل شکسته ام . . 

شاید نشود به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت ، ولی میشود هم اکنون

آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت . . .

مرا از یاد میتوانی ببری ، اما از خاطر من نمیتوانی بروی . . .

به دریائی گرفتارم که موجش عالمی دارد / که من با دل و دریا و موجش عالمی دارم . . .

یادت همیشه سبز است در خلوت خیالم / خوبم به خوبی تو ، هرچند نپرسی حالم . . .

یک نخ از جامه ارحام تو ما را کافیست / رشته مهری از آن عالم بالا کافیست

گر راضی شوی از من ، همه روزم به شادابی ست / گر نامه ام شود از سوی تو امضا کافیست

در غمگین ترین لحظات زندگیم شادم که کسی نمیداند که چقدر غمگینم . . .

زندگی چیدن سیبی است که باید چید و رفت / زندگی تکرار پائیز است باید دید و رفت . . .


شلوار چهار سالگیت رو بپوش ! ببین چقدر تنگ شده برات

اندازه همون دلم تنگ شده برات !

یه زغال بر میدارم و دورت میکشم و مینویسم

این بی معرفت دنیای منه !

عصری است غروب آسمان دلگیر است ، افسوس برای دل سپردن دیر است

هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت ، عیب از من و توست ، عشق بی تقسیر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد