کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

نمایش فیلم‌های سینمایی در تلویزیون









شـبـکـه یــک

به گزارش روابط عمومی سیما، پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 22 فیلم سینمایی « راه » به کارگردانی امیلیو استیوز از شبکه یک سیما پخش می شود. این فیلم محصول مشترک آمریکا و اسپانیا است.

مارتین شین و امیلیو استیوز در فیلم سینمایی « راه » بازی کرده‌اند.

شبکـه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه 10 آذر ماه فیلم تلویزیونی «بازجویی در کافه تهران» به کارگردانی شاهد احمد لو و تهیه کنندگی حسین طاهری را برای پخش در نظر گرفته است.

در این فیلم با بازی هومن برق نورد، بابک کشوری و مهدی سلطانی سوستانی خواهید دید: مجید پسر جوانی که عقب مانده ذهنی است متهم به قتل یک پیر زن وخدمتکارش و همچنین دزدی جواهرات اوست، اما سرگرد کاویان نظری بر خلاف این دارد. زیرا او قتل پیرزن را حاصل یک جنایت پیچیده می‌داند. پس دستور آزادی مجید را می‌دهد تا ماجرای قتل را پیگیری کند.

شـبـکـه دو

انیمیشن « خرس های مهربان ( جشن هدیه‌ها )» به کارگردانی لری هاستون و تهیه کنندگی روبرت ویندراپ، محصول آمریکا، پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 7:30 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « بچه‌های خانواده من » به کارگردانی جو بایر، پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 14:30 در قالب برنامه « سینما آفتاب » از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

فیلم سینمایی « بچه‌های خانواده من » محصول سال 2003 آلمان است.

فیلم تلویزیونی « گره کور » به کارگردانی جواد مزد آبادی و تهیه کنندگی سعید منتظر المهدی، پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 21 در قالب برنامه « سینما زندگی » از شبکه دو سیما پخش می شود.

رضا جوان قُلدر و اهل شرّی است که برای مردِ بد ذاتی به نام ایرج شَرخری می‌کند. روزی به دنبال یکی از همین شرخری‌ها با مردی تصادف کرده و به علت عدم توانایی پرداخت دیه به زندان می افتد. اما ...

رامین راستاد، افشین سنگ چاپ و مریم سلطانی در فیلم تلویزیونی « گره کور » ایفای نقش کرده‌اند.

انیمشین « شهر گربه‌ها » به کارگردانی بلا ترنوفسکی و تهیه کنندگی گابور موروی و رومان کانز، صبح جمعه 10 آذر ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

این انیمیشن محصول سال 1986مجارستان، کانادا و آلمان غربی است.

فیلم سینمایی « در میان ما » به کارگردانی جان بریسینگر و تهیه کنندگی مایکل فلودل، جمعه 10 آذر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی «صدای زندگی» به کارگردانی و تهیه کنندگی عبدالله باکیده، جمعه 10 آذر ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان « صدای زندگی » با بازی ابوالفضل پورعرب، عنایت الله بخشی، مهدی امینی خواه و پرستو صالحی از این قرار است که: نادر شکوری ( ابوالفضل پورعرب ) مالک یک کارخانه تشتک سازی می باشد که در حال سفر به اروپا برای عقد قرارداد با یک شرکت خارجی برای خریدِ دستگاه های جدید می باشد. منصور رستمی شریک نادر که انسانی نااهل است برعکس نادر علاقه ای به ادامة کار و وجود کارخانه نشان نمی دهد و سعی در تعطیل نمودن کارخانه و فروش آن دارد.

شـبـکـه سـه

فیلم تلویزیونی « نخل های سربی » به کارگردانی شهرام باباپور و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد، پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

داستان فیلم با نقش آفرینی جعفر دهقان، زهرا سعیدی و شهرام ابراهیمی ازآنجا آغاز می شود که چند روز به آغاز جنگ تحمیلی مانده است و در یکی از روستاهای مرزی آبادان، فواد خود را برای مراسم خواستگاری اماده می کند، ولی در مراسم پدر دنیا ( نامزد فواد ) شرط قبول این وصلت را داشتن یک بلم توسط فواد می داند. فواد با هر زحمتی که هست بلم را تهیه می کند، ولی...

فیلم تلویزیونی « برگ و باد » به کارگردانی ایلیا منفرد و تهیه کنندگی رضا نسیمی، پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش خواهدشد.

قصه « برگ و باد » با بازی رضا رویگری و مهدی امینی خواه از این قرار است که: آقای آراسته سرمایه داری است که شرکتش در حال ورشکستگی است. مهرداد حسابدار او برای اینکه بتواند با مرجان دختر خاله اش که از بچگی دوستش داشت ازدواج کند شروع به سند سازی و دزدی از شرکت کرده تا بتواند با مرجان از کشور فرار کند و برای این کار مرجان هم برخلاف میلش با او همکاری کرده و به آراسته که بعد از فوت همسرش دچار افسردگی شده نزدیک می‌شود...

فیلم تلویزیونی « برگ و باد » از تولیدات سال 1390 مرکز سیما فیلم است.

فیلم سینمایی «نیلا زنده است» به کارگردانی سعید اسدی و تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی، جمعه 10 آذرماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش خواهدشد.

داستان « نیلا زنده است » با بازی عسل بدیعی، زهره صفوی، آرشام طالبی زندگی زنی به نام فروغ، سرپرستار بخش آی.سی.‌یو را روایت می‌کند که پسرش سامان دچار نارسایی قلبی شده و در لیست پیوند قراردارد. روزی دختری به نام نیلا را که دچار مرگ مغزی شده به بخش می‌آورند و فروغ تلاش می‌کند تا از مادربزرگ نیلا رضایت بگیرد و بتواند با قلب نیلا، پسر خود را از مرگ حتمی نجات دهد. مادربزرگ نیلا زمانی رضایت می‌دهد که فروغ علائم بازگشت حیات را در نیلا می‌بیند،اما آن را کتمان می‌کند.

فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» جمعه 10 آذر ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیماپخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: حمید قهرمان وزنه برداری تیم ملی ظاهراً متهم به قتل است. چون فردی بر اثر استفاده از مواد نیروزایی که عاملش حمید بوده کشته شده است. اکنون حمید از تهران به کرمانشاه نزد دوست دوران خدمتش مسعود آمده و ساکن مهمانپذیر پدر او شده است، تا پس از مدتی به کشور ترکیه پناهنده شود.

حمید رضا پگاه، مهدی صباحی، هیلدا خسروی و محسن آفتاب سوار در فیلم تلویزیونی « ساعت یک نیمه شب» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی مهدی اکبری و مجتبی حسینی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تلویزیونی «تماس» به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد بندری، جمعه 10 آذر ماه ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

قصه روایتگر زندگی دختری است که در زندان به سر می برد و در ملاقاتش با مددکار زندان دفترچه ای را به اومی دهد که به گفته او جهت دریافت کمک است. قصه زندگی ریما ( دختر زندانی ) را به صورت فلاشبک از نحوه آشنایی او با پسری به نام سامان روایت می کند. ( از طریق چت ) از سوی دیگر فشار خانواده برای ازدواج او و دلیل مخالفت او با خواستگاران مختلف ادامه دارد تا اینکه او از سامان دلیل خواستگاری نیامدنش را خواستار می شود.

حدیث فولادوند، هدی زین العابدین و مهران نائل دراین فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

شـبـکـه چـهـار

فیلم تلویزیونی « آزاده » به کارگردانی محمد حسین حقیقی و با بازی بابک حمیدیان، پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: علیرضا به همراه مادر و همسر باردارش زندگی می کند. او برای شرکت در جنگ به جبهه فراخوانده می شود. علیرضا به خاطر ترس زیاد از جبهه می گریزد. وقتی به تهران می آید متوجه می شود که خبر شهادتش را به خانواده اش داده‌اند. تا اینکه او در اوج ناامیدی با پیرمرد خشت زنی به نام حاج عباس در شهری کویری آشنا می شود.

فیلم سینمایی « سائو برناردو » به کارگردانی لئون هرسمن، جمعه 10 آذر ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ایزابل ربریو و ایتن بستوس در فیلم سینمایی « سائو برناردو » محصول برزیل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی « انتخاب اسلحه » به کارگردانی آلن کورنو، جمعه 10 آذر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود.

ایو مونتان، ژرار دوپاردیو، کاترین دونوو و میشل گالابرو در فیلم سینمایی « انتخاب اسلحه » محصول فرانسه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شـبکه تهران

انیمیشن « لیروی و استیچ » محصول آمریکا به کارگردانی تونی کریج و با بازی داویج چیس، کریس سندرز و دیوید اوگدن استیرز، پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه « تماشاخانه » مهمان بچه های شبکه تهران می شود.

40 دقیقه بامداد روز جمعه 10 آذرماه فیلم سینمایی « دور دست » به کارگردانی پوریا آذریجانی و تهیه کنندگی محمد داوودی از شبکه تهران بازپخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: شاه علی جوان سی ساله ایست که از یکی از روستاهای تبریز با پدرش به تهران آمده، دکترها به شاه علی گفته اند که پدرش زیاد زنده نمی‌ماند و او برای برآوردن آرزوی پدرش که رفتن به کربلاست و تامین خرج سفر پدر تلاش می‌کند کاری پیدا کند ولی پدر که با نزدیک شدن محرم دلش سخت برای شهرستان تنگ شده به او خرده می‌گیرد.

یوسف خداپرست، محمد بسیم، حسین عابدینی، مهدی جعفری و حسین سلیمانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

ساعت 13:30 روز جمعه 10 آذر ماه فیلم سینمایی « نابودگر » به کارگردانی آکان ساتایو، محصول قزاقستان از شبکه تهران پخش می شود.

شـبـکـه شما

فیلم تلویزیونی « سقوط » به کارگردانی علی حلوی و تهیه کنندگی عفت صوفی، پنجشنبه 9 آذرماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی فرهاد بشارتی و رضا فتوت خواه آمده: خانم خبرنگاری که معروف به افشای خبرهای جنجالی است با پرونده ای مواجه می شود که مربوط به موادمخدراست.او در طی تحقیقاتش به سرنخ‍‍‍ هایی می رسد که به همسرش ربط پیدا می کند. از این رو برای اثبات این مسأله و اطمینان از شریک زندگیش در تحقیقاتش پیش می رود، ولی با مخالفت شدید سردبیر و همسرش مواجه می شود.

فیلم تلویزیونی « سیامول » جمعه 10 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: علی مراد از دست جهالت پسرش داخدا، تن پوش او را به کنایه بر تن سیامول ( مترسک ) زمین کشاورزی اش می کند و این مساله دگرگونی پسرش را در پی دارد. علی مراد برای تثبیت این تغییر، از فرشته دختر مورد علاقه داخدا، برای پسرش خواستگاری می کند و این درخواست مورد پذیرش قرار می گیرد، تا اینکه شبی ازخانه علی مراد سرقت می شود.

فیلم تلویزیونی « سیامول » به کارگردانی و تهیه کنندگی علی امانی از تولیدات سال 90 صداوسیمای مرکز کرمان می باشد.

شـبـکـه قرآن و معارف

فیلم سینمایی « ستارگان خاک» به کارگردانی عزیز اله حمید نژاد جمعه 10 آذرماه ساعت 15 از شـبـکـه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

مهدی قلی پور، محمد کمالی، ناصر ندافیان، مهدی فقیه و زهرا مظلومی در فیلم سینمایی « ستارگان خاک » بازی کرده‌اند.

شـبـکـه آموزش

فیلم تلویزیونی « ماه در سایه » به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و با بازی سعید نیکپور و امین زندگانی جمعه 10 آذر ماه ساعت 10:15 از شبکه آموزش پخش می شود.

فیلم تلویزیونی « ماه در سایه » داستان زندگی یک دانشمند مسلمان ایرانی است. این فیلم داستان جوانی دانشجو را روایت می‌کند که قرار است برای پایان نامه فوق لیسانس خود به موضوعی خاص بپردازد. وی در طول تحقیق خود به ناگاه با شخصیتی علمی و تاریخی به نام (ابن هیثم) آشنا می‌شود.

شـبـکـه نمـایـش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « روزهای بهم ریخته »، « فرمانروایان مقدس (سلیمان و آدونیا)»، « دوئل »، « جسدی در کتابخانه 1»، «موج سوم » و «دار و دسته نیویورکی » پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « بهارشیرین »، « فرمانروایان مقدس ( حضرت سلیمان )»، « مردی که به زانو درآمد »، « جسدی در کتابخانه 2 »، « امپراطوری گرگ‌ها »و « عیار 14 » جمعه 10 آذر ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد