کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

» پرمعنا ترین اس ام اس های مخصوص ماه محرم 91


شاید اونقدر بدم که لایق گدایی نیستم
شاید از سرگناهام دیگه کربلایی نیستم
شاید اینکه دورم از تو واسه من یه امتحانه
من قبول دارم ولی دل میگیره همش بهونه
میدونم ندارم اقا ارزش یه جو محبت
اما اقا دعوتم کن صدقه سر رقیت
دل ما دست اباالفضل جون ما دست حسین
بیت الحزان غم ما صحن بین الحرمین
میدونم که صحن پاکت جای ادمای خوبه
دل که این چیزا حالیش نیست در خونتو میکوبه
تو بذار منم بیامو گنبد تو رو ببینم
قول میدم نیام تو جلوی حرم بشینم
دلم برا حرمت پر میزنه پر میزنه پر میزنه
یه دیوونه دوباره در میزنه در میزنه در میزنه.......

*******************








شاید اونقدر بدم که لایق گدایی نیستم
شاید از سرگناهام دیگه کربلایی نیستم
شاید اینکه دورم از تو واسه من یه امتحانه
من قبول دارم ولی دل میگیره همش بهونه
میدونم ندارم اقا ارزش یه جو محبت
اما اقا دعوتم کن صدقه سر رقیت
دل ما دست اباالفضل جون ما دست حسین
بیت الحزان غم ما صحن بین الحرمین
میدونم که صحن پاکت جای ادمای خوبه
دل که این چیزا حالیش نیست در خونتو میکوبه
تو بذار منم بیامو گنبد تو رو ببینم
قول میدم نیام تو جلوی حرم بشینم
دلم برا حرمت پر میزنه پر میزنه پر میزنه
یه دیوونه دوباره در میزنه در میزنه در میزنه.......

*******************

این حسین کیست خدا یا که خدایی میکند غم عشقش همه را کرببلایی میکند
اون خدا نیست ولی کار خدایی می کند از همه دل می ستاند دلر بایی می کند
به خدا تا به ابد شاه دو عالم می شود هر که در کوی گدای تو گدایی میکند
به طربخانه مستان تو راهش ندهند هر که از بزم عزای تو جدایی می کند
هر که از عشق حسین ابن علی سر ندهد به خداوند دو عالم بیو فایی می کند

******************

هم عاشق و بى قرار این راه شوى

داخل چو شوى به جمع یاران حسین

چون یوسف مصر خارج از چاه شوى

خواهى که به روز حشر گریان نشوى

درمانده به پاى عدل و میزان نشوى

در سوگ حسین اشکى امروز بریز

تا در صف حشر اشکریزان نشوى

****************

آب . بابا . باران
آن مرد در باران (تیر) ...!
آن مرد آفتاب آورد...!
آن مرد در باران (تیر) با اسب آمد!
اما....
آن سوی میدان....
آن مرد دیگر....
آب خورد...
آن مردها آب خوردند...
حتی...
حیوان ها آب خوردند...!!!
بابا آب ندارد ...!!!
عمو هم آب ندارد...!!!
من آب ندارم!
بچه ها آب ندارند...!
و زمزمه تمام اهل حرم این بود آنروز...
العطش العطش العطش

************************

چی میشه یابن فاطمه یه گوشه چشم نگام کنی
با اون نگاه فاطمی دلمو کربلا کنی
میگن که خاک تربتت مرده رو زنده میکنه
خنده کنون میره بهشت هر کی برات گریه کنه
اگه میام در خونت به یه امیدی میشینم
آرزو دارم که تو رو یه شب تو روضه ببینم
رومو زمین نذار بذار پاتو روی دیده ی ما
اگه واست زحمتی نیست الان بیا روضه ما
قدیما وقتی اسمتو می شنیدم مست میشدم
با گفتن کر حسین مست و حسینی میشدم
چند وقته توی روضه هات نمیتونم گریه کنم
اشکمو ازم نگیر آقا بذار برات گریه کنم

**********************
از آن خوشم که شدم نوکر سرای حسین
منم غلام کسی که بود گدای حسین

دو چشم داده خداوند تا که گریه کنم
یکی برای حسن آن یکی برای حسین

یقین که آتش دوزخ حرام گردیده
به جسم آنکه بود یار آشنای حسین

برای بخشش کوه گناه یک راه است
بریز قطره ی اشکی تو در عزای حسین

کبوتر دل عشاق هر شب جمعه
نشسته است روی گنبد طلای حسین

خدا کند که شبی زائر حرم گردیم
و جان دهیم همان شب به کربلای حسین

به گوش جان تو اگر بشنوی هنوز آید
ز زیر نیزه و تیغ و سنان صدای حسین

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 http://www.shadi-shadi.blogsky.com

سلام آق حمید رضایِ ِگل
نه بابا فعلآ همون آپدیتی که خودِ نت کرد کارش انداخته
کی لنگم بزاره خدا میدونه
راست میگی؟ای بابا
نکنه من نظر گذاشتم ویروسیت کردم
من والا زیاد وارد نیستم دو تا از دوستانِ لینکیم هستن گمونم سر رشته دارن ازونا یه سوالی بکن انشالله راه میفته کارت

حدیث دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 http://eshgohlaneha.blogfa.com/http://

خیلی عالی بود محرم تسلیت باد داداشی وبت الان بهتر شده راحت باز میشه منم آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد